ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

عشق فراگیر٬دوست داشته همه چیز است.در این عشق هیچ چیز استثنا نیست.همه چیز در بر گرفته می شود.یادت باشد من نمی گویم عشق کامل  ــ‌  این دو با یکدیگر بسیار متفاوت اند.قرن ها به ما آموخته اند که چگونه عشق مان را کامل کنیم اما هیچ گاه موفق به این کار نشده ایم ٬ زیرا کل این قضیه بی اساس است.عشق را نمی توان کامل کرد.کامل کردن عشق مترداف است با کشتن آن. و عشق را نمی توان کشت ٬زیرا عشق زندگی است ٬ جاودانگی و ابدیت است.عشق مرگی نمی شناسد.عشق تنها پدیده در زندگی بشر است که برتر از مرگ است. 

اما عشق فراگیر پدیده ای متفاوت از عشق کامل است. عشق کامل‌٬ شرط و شروطی در پشت خود نهان دارد که باید آن ها را تحقق بخشید.تو مجبوری طبق الگویی ویژه پیش بروی.بایدها و نبایدهای بسیاری مطرح اند ٬ امر و نهی هیی بسیار. مجبوری  کم کم کیفیت معینی از کامل بودن را پرورش دهی.اما عشق فرگیر هیچ شرط و شروطی ندارد.تنها چیزی لازم این است که تو در هر لحظه هر کاری را که انجام می دهی٬‌آن را با تمام وجود انجام دهی. از آن دست برنداری.منظور من از وتژه ی ((فراگیر)) همین است: از عشق ورزیدن دست برندار.

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان 1388/04/12 ساعت 06:40 ب.ظ

وبت خیلی قشنگه

استدلالت راجع به عشق جالب و آدمو وادار می کنه که روش فکر کنه

آرش 1388/04/12 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام دوست خوبم.وبلاگ قشنگی داری.با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟اگه موافقی ما رو به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن و سپس خبرم کن.آدرس وبلاگ خودتم یادت نره بگی.
www.zavyeh.com
راستی من خودم هم از بلاگ اسکای شروع کردم:
www.arash-soft.blogsky.com
به امید دیدار شما
آرش مدیریت سایت زاویه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد