ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

باز هم ........!

 

خداوند همیشه به حرف هایم گوش می دهد...........!امشب هم باز باید با خدای خود و کاغذ و قلم دوست و یاران همیشگی ام صحبت کنم ...!روزهایی که بی خبر بودیم حرفایم را روی دفتری کوچک نوشته ام که روزی که عشقم را ببنیم بهش تقدیم می کنم..!
دیدی دوباره تنهایی سر زده آمد ..!!؟؟ اما من دیگه نمی گذارم وارد دلم شود من دلم را فقط برای یک نفر قرار دادم و نخواهم گذاشت که کسی مانعش شود...!همچون مادری که از فرزندش محافظت می کند منم از او محافظت می کنم..!مطمئن باشم عمر من مطمئین..!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر 1388/04/16 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.linkshare.mihanblog.com

سلام دوست عزیز..امیدوارم وبلاگت همیشه همینجوری خوشگل و پر مطلب باشه.لینک دونی جدید ما جای وبلاگت رو تو خودش کم داره.اگه لینکت رو ثبت کنی تا در لینکدونی ما باشه هم به ما لطف کردی هم بازدید وبلاگت بالاتر میره.اگه دوست داشتی با ما همکاری کن.ممنون.امیر

امین 1388/04/16 ساعت 11:25 ق.ظ

وبت خیلی قشنگه

تنهایی همیشه سرزده می آید.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آرش 1388/04/16 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم و نظر داده بودم.یادت؟
گفته بودم:
------------------------------------------------------
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com
---------------------------------------------------------
حالا اگه من رو لینک کرده باشی در صفحه:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
لینک شدی.
هم چنین در صفحه:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink

ودر صفحه اول این بلاگ که پیج رنکینگ 2 داره:
http://easydownlder.blogsky.com
و در صفحات اول دهها بلاگ دیگه که ممکن با جستجو اسم بلاگتون در گوگل و یاهو و.... خیلی از اونها را ببینید!!!

اگه منو لینک کردی و لینکت نبود حتما خبرم کن.

آرش مدیریت سایت زاویه
www.Zavyeh.com
www.Arash-soft.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد