ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

تنهایی

تنهایی؟؟تنهایی یعنی چه؟ 

یعنی بی او بودن؟
یعنی بدون عشق بودن ؟
یعنی همدل نداشتن؟
یعنی همره نداشتن؟
یعنی همسفر نداشتن؟
واقعا تنهایی یعنی چه؟
چرا وقتی می گوییم که تنهایم احساسی پر از غم و انده به سراغمان می آید؟مگر ما خدا را نداریم؟
مگر دیگر قرار نیست با دیگران باشیم؟
مگر ما انسان ها یکدیگر را نداریم؟
پس تنهایی چه معنایی دارد؟ 

چرا ما انسان آن قدر در خودمان غرق می شویم؟
چرا تنهایی را احساس می کنیم؟
واقعا چرا؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا 1388/04/24 ساعت 05:39 ب.ظ

تنهایی خواه ناخواه به وجود میاد

روح 1388/04/24 ساعت 05:54 ب.ظ

تنهایی خیلی هم بد نیست.
البته نمی گویم همیشه مفیده اما بی شک گاهی مواقع جدا کاربرد داره.

مهیار 1388/04/24 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

۱۰-۱۰ برابر
راستی امتحانتون چطور بود حتما قبول میشید دیگه نه
تنهایی
یه واژه کوچیکه ولی تو دلش خیلی چیزا داره
من از تنهایی بیزارم ولی تنهای تنهایم
بیا برگرد گل نازم بزار لب روی لبهایم
بیا من را از این مرداب بکش بالا ببر باخود
بیا مرهم شو ای نازم بشین بر روی زخمهایم

دلم گرفته تنهایی خیلی سخته مخصوصا که اگه قبلا هیچی
خدا فظ

مهیار 1388/04/24 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

واسه اینکه اونی که از صمیم قلب دوستش داشتم من و رها کرد
بهم گفت هیچ حسی نسبت به من نداره بهم گفت یکی دیگه رو دوست داره تصمیم گرفتم دیگه عاشق نشم
ولی تنها شدم میترسم دوباره عاشق بشم
تو تمام زندگی ام دل هیچ کس و نشکستم به غیر یه نفر دل خودم
خیلی وقته که دیگه با دلم حرف نمیزنم حق داره باهام قهره چون نرفتم منت اون کسی رو که ولم کرده بکشم
منت هیچ چیز و نباید کشید به جز عشق
که من نکشیدم
۱۱-۱۱

مهیار 1388/04/24 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.goglimagholi.blogsky.com

واسه من دیگه ناراحتی معنا نداره
بیخیال دنیا شدم جوک میخونم شعر میخونم شعر میگم
به کسی کاری ندارم هنوزم اون کسی که بتونم خوشبختش کنم و پیدا نکردم اگه پیداش کنم دستش و میگیرمو با خودم میبرمش اسمون


(یه وقت فکر نکنی مکشمش ها نه میبرمش تو اسمون عشق اونجایی که همه عاشق هم هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد