ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

چرا

دلم گرفته 

این چه احساسی است که خستگی٬کسلی و افسردگی را در انسان ایجاد می کند؟!
دلم می خواهد که با او درد و دل کنم اما او نیست! 

به راستی چرا هنگامی که به کسی احتیاج داری او نیست؟!
چرا جز پدر و مادر و خدا کسی نیست که بتوان سخنی از دل با او گفت؟! 

چرا کسی را که دوست داری دوستت ندارد؟!
چرا؟!؟!!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟
 

 به راستی این چه حکایتی ست؟!!!!!!! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان 1388/04/25 ساعت 12:00 ق.ظ

این سوالیه که تو ذهن همه ی ما آدم ها هست اما خوبه که به قول خودتون خداوند و پدر و مادرمان هستند

مهیار 1388/04/25 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

قالبتون قششنک تر شد
این طوری زود تر دلم میگیره یاد یار مهربان می افتم
شما مگه دانشجو هستید یه چیزی رو من از حرفاتون فهمیدم که شما خیلی بیشتر لز سنتئن میفهمید که این یه نعمت بزرگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد