ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

دوستت دارم

تو گفتی یکی از بهترین روزهای زندگییت روزی بود که صدای من گوش هایت را نوازش می کرد  

بگذار من نیز به تو گویم که من نیز آن روز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود زیرا صدایت مرا به دریای عشق فرا خواند ٬ من را با نغمه های عاشقانه ات به سمت آسمان ها برد٬ عزیزم روز اولی که گفتی دوستت دارم نیز یکی دیگر از روز های خوب زندگیم بود ٬ روز دیدارهای دوباره با تو یکی از بهترین روز های زندگیم هستند........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

اما!اما!اما امان از روزی که به من گویی که می خواهم دیگر با من نباشی آن روز بدترین روز زندگیم خواهد شد!!!! 

این را برای تو نوشتم که بدانی عشق و دوست داشتنم حقیقتی بیش نیست....!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما 1388/04/31 ساعت 07:34 ب.ظ

وبتون قشنگه باید ادبیاتتون خیلی خوب باشه چون با کلمات قشنگ بازی می کنین موفق باشین

[ بدون نام ] 1388/04/31 ساعت 10:09 ب.ظ

تو این مدتی که با شما اشنا شدم یه وقت جسارت نشه ها
تو حرفاتون میشه عشق و دید
میشه عشق و لمس کرد میشه اون و فهمید
یه چیز دیگه که خیلی مهمه اینه که شما قلب مهربونی دارید اگه حتی کوه غرور باشید
راسیتش میخواستم بدونم میتونم بیشتر از این که الان هست باهم صحبت کنیم منظور من و بد تلقی نکنید که من اهله این جور چیزا نیستم ممنون بخاطر جسارتمم ببخشید منو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد