ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

امروز...

امروز روز خیلی بدی بود 

تنها صدای گوش نواز او آرامم کرد 

تنها یک جمله آتش بدبختی را بز من خاموش کرد 

او همیشه من را آرام می کند حتی اگر تنهایم گذارد 

امروز روز خوبی نبود همه چیزهایی که از آنها متنفرم بسرم آمد 

خدایا من توان این درد و رنج ها را ندارم از تو فقط از خود تو تمنا می کنم که مثل همیشه در این راه همراهم باشی به خواسته هایم گوش کنی از خواهش می کنم خدا..!!!؟؟؟؟!!!! 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
SAMAN 1388/05/03 ساعت 08:20 ب.ظ http://ROCKSTAR.IR

سلام دوست گرامی وبلاگتون رو دیدم زیبا و پر محتواست

میخوام از شما دعوت کنم از سایت من دیدار کنید
آدرس سایت:www.rockstar.ir

آدرس انجمن:www.rockstar.ir\Forums

راستی اینو یادم رفت بگم شما هم میتونید در سایت ما نویسنده و مدیر بشد و خبر بدهید
اگه خواستید مدیر شوید با یاهو آیدی یا ایمیل زیرمارا مطلع کنید

یاهو آیدی:samhillt
ایمیل : rockstar.irs@gmail.com

رضا 1388/05/03 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری
از حرفات میشه فهمید یا عاشقی یا اینکه عشق و احساس کردی به هر حال موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد