ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

درد دل

 

 

 

آنقدر دوستت دارم که بهانت را می گیرم ٬که به پایت اشک می ریزم٬بهم می گویی عوض شده ام آری من عوض شده ام می خواهی بدانی چرا؟ 

بگذار برایت این گونه بازگویم که من دیگر از عشقت نمی دانم چه کار کنم٬من همیشه فکر می کردم عشق و عاشقی خیال است اما با تو فهمیدم آن چیز خیال است ذهن مغشوش من است که هر لحظه فرقی ندارد که خواب باشم یا بیدار درس بخوانم یا تدریس کنم یا هر کاری دیگر که انجام دهم فرقی ندارد بازهم فکرم باتوست .عزیز من ٬من با تمام وجودم دوستت دارم اگر می بینی بهانه ات را میگیرم اگر می بینی عصبانی میشم اگر می بینی که پا به پایت اشک می ریزم و نگرانتم دلیل اش این است که به معنای واقعی عشق عاشقت شدم!این بهانه ها همه به آن دلیل اند که من نیز در پی یک اشاره از عشق توام!می دانم که دوستم داری٬می دانم  می دانم اما این دانستن اگر اشاره ای نبیند٬ذوقی نبیند مثل یکه چشم بهم زدن نابود می شود!عشقمان را ویران نکن من به عشق توست که آرامم!

نظرات 4 + ارسال نظر
شکست عشقی 1388/05/09 ساعت 11:06 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم!!!!!!!خیلی ممنون که بهم سر زدی!!!
ممنون می شم که باز من را لایق بدونی وبه وبم سربزنی!!!!!!
در ظمن شمادوست دارید که با چه اسمی لینکتون کنم!!!!
شما من را با اسم شکست عشقی لینک کنید!!!
موفق باشید!!!!!

فرخ 1388/05/09 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام! وبت جالبه!اما خوش به حال اونی که دوسش داری چون معلومه عشقت واقعیه

شکست عشقی 1388/05/09 ساعت 11:18 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

ازاینکه به وبلاگم سرزدی ونظردادی یه دنیا سپاس گذارم!!!!
منم شما را لینک کردم!!!!!

پریسا 1388/05/10 ساعت 10:23 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد