ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

عشق واقعی

  • ماه و نابینا  

نابینا گفت:دوستت دارم 

 

ماه گفت: تو که مرا نمی بینی......چگونه مرا دوست داری؟ 

 

نا بینا گفت:اگر می دیدمت عاشق زیبایت می شدم.....اما الان عاشق خودت هستم 

((منبع:دفتر عشق)) 

  

چرا این امر امروزه نابو د شده؟
معدود کسانی هاستند که اینگونه عشق ورزند!
زیبا رویان ممکن است برنده ی ظاهر میدان عشق شوند اما آیا آن هایی که زیبایی چندانی ندارند از آن ها برتر نیستند؟!!!! 

عشق را این گونه درک کنیم که این واژه حتی زشت ترین انسان های دنیا را زیبا می کند بهتر است بگویم که این واژه همراه خود یک سحری عجیب دارد که چیزهای زشت را زیبا می کند و دنیا را خالی از  تو و معشوقت می کند!خالا می تواند این عشق هر چیزی باشد!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان 1388/05/10 ساعت 09:42 ب.ظ

راست میگی قشنگ بود روش فکر می کنم

امیر 1388/05/12 ساعت 05:09 ب.ظ http://amirmafia.mihanblog.com

ایول ! یه داستان بلند بالا راجب این نوشتم
جالبه توی چند خط از من بهتر گفتی !

جواد 1388/05/14 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.khanejava.mihanblog.com

وب مسترها

چنانچه دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید با عضویت در سیستم اوکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.
لینک ثبت نام:http://www.oxinads.com/?i=37950

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد