ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

حافظ

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم               

بهار توبه شکن می‌رسد چه چاره کنم 

سخن درست بگویم نمی‌توانم دید

که می خورند حریفان و من نظاره کنم 

چو غنچه با لب خندان به یاد مجلس شاه

پیاله گیرم و از شوق جامه پاره کنم 

به دور لاله دماغ مرا علاج کنید

گر از میانه بزم طرب کناره کنم 

ز روی دوست مرا چون گل مراد شکفت

حواله سر دشمن به سنگ خاره کنم 

گدای میکده‌ام لیک وقت مستی بین

که ناز بر فلک و حکم بر ستاره کنم 

مرا که نیست ره و رسم لقمه پرهیزی

چرا ملامت رند شرابخواره کنم 

به تخت گل بنشانم بتی چو سلطانی

ز سنبل و سمنش ساز طوق و یاره کنم 

 

ز باده خوردن پنهان ملول شد حافظبه بانگ بربط و نی رازش آشکاره کنم
 

 

 

این شعری زیبا از حافظ است برای تمام عاشقان

نظرات 2 + ارسال نظر
امین 1388/05/11 ساعت 09:40 ب.ظ

منم عاشق مرسی شعر جالبی بود کلا وبت جالبه بازم سر میزنم بهت

مرسی لطف دارین

شکست عشقی 1388/05/14 ساعت 06:25 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم!!!آپ شما هم خیلی قشنگه!!!!!
موفق باشید!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد