ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

تنوع....

سلام 

 

به کی سلام کردم؟!

به عشق! به زندگی؟‌به دنیا؟‌ به دوستام! به آسمان!  

 

نمی دونم فقط سلام شاید بهتر باشه این سلام از سوی من برای همه باشه !

دنیا و آسمون و هوا اونقدر متفاوته که تو عجب باقی می مونم!

زمین رنگا رنگه بعضی وقتا یک دست سبزه بعضی وقتا سبز و زرد ونارنجیه بعضی وقتا مخلوطی از 

 

 سنگ های رنگیه که اونقدر قشنگن که آدم دلش می خواد ساعت ها بهشون نگاه کنه و رنگ و از 

  رنگ جدا کنه!!!!!!!!!!!!!! 

 

عشق هم مثل دنیاس! رنگا رنگ و متنوع !  

 

این عشق می تونه به هر چیزی باشه اما تنوعی که درونش هست را باید خود انسان با همان  

 

یک عشق بسازه وگرنه این تنوع ممکنه به جای زیبایی به خیانتی سیاه تبدیل بشه!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر 1388/05/25 ساعت 06:57 ب.ظ

تنوع ٬ خیانت!
ههههههههههممممممممممممممم جالبه اره م تونه باشه

محسن 1388/05/25 ساعت 06:59 ب.ظ

دنیا با رنگاشه که ما آدما رو نگه می داره و زندگیه و بهش رنگ میده

پوریا 1388/05/25 ساعت 07:00 ب.ظ

عشق
رنگ
تنوع
زندگی
دنیا

ترکیبی خوبی از همن اگر خوب استفاده بشن

سلام! وبلاگت واقعا قشنگه! تقریبا مطالبت رو خوندم!
نمیدونم چرا دلم گفت برو تو وبلاگش!
خوشحال میشم بهم سر بزنی.
مرسی

عاطفه 1388/05/25 ساعت 08:48 ب.ظ http://WWW.KISSI.BLOGSKY.COM

مال شما از من خیلی بهتر
موفق باشید

علی 1388/05/26 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام ساناز جانم
سلام
سلام

خوبی؟؟؟
رسیدن به خیر
:)))
خوش امدی

چه خبرا؟
خوش گذشت؟؟؟
کجاها رفتی؟؟؟


می دونی چقدر نبودی؟؟؟!!!
باید جبران کنی ساناز جونی
:)))
خستگی سفر از بین رفته؟؟؟
کو سوغاتی؟؟؟
:)))

عشق همیشه در پی بازآفرینی خویش است!!!




خیلی عزیزی
خیلی مواظبت باش

می شنوی
می شنوی صدای طبیعت رو
جهان رو
آسمون رو
« ساناز
ساناز لبخند یادت نره»


سلام عزیزم.مرسی! و بازم مرسی که بهم سر زدی!...!
به دلم گفتم! گفت چـــــــــــشــــــــــــــم!!!
واقعا اومد؟؟؟ دیر یا زود؟
من واقعا در همه حالت آرزوم اینه که برگرده...
اما...
بازم بهم سر بزن!
مرسی

سلام دوباره عزیزم! مرسی! دل دیگه!!!
اما... اما نیومده!
تو نگفتی٬ کی اومد؟ واقعا برگشت؟؟؟
بهم بسر!
میسی

خوش به حالت... راستش... بهت حسودیم میشه!!!
داستان دوستیتون؟ برای ما هم یه جورایی جالبه!
راستی* تو چند سالته؟
همه این حرف تورو بهم میزنن اما دوستش دارم خب!

داستان منم یه چیزی تو همین مایه هاست!
ببین! اون حتی به من گفت که هیچ حسی بهت ندارم!ولی من... من ج ندادم! اما اون میدونست که من دوستش دارم!
۱۶!
به هر حال بهت تبریک میگم که بهش رسیدی... اسمش چیه؟(البته اگه زیادی فوضول نشدم)

علی 1388/05/26 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام ساناز جان
سلام
سلام
:)))

منم خوبم
جمعه یه سر رفتیم پارک جمشیدیه
یه کم بدمینتون و ...

با لبخندت جبران کن
:)))
با بودنت
:)))


نگفتی خوش گذشت یا نه؟
چکارا کردی؟؟؟

از همه که بگذریم اصل حالت خوبه؟؟؟
سرحالی؟؟
دلت؟؟؟


خیلی عزیزی


.....
..


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد