ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

چگونه بگویم : دوستت دارم !!!

 چگونه بگویم  : دوستت دارم !!!

وقتی که مردان گرگرفته در بستر این جمله را به

 روسپیان کهن سال می گویند ؟؟؟


 

وقتی که این کلام


 

پیش از آدینه به زمزمه تکرار می شود در گرداب

خوی کرده ی بوسه و خواهش ؟؟؟


 

چگونه بگویم دوستت دارم وقتی که این آیه

قدسی ورد زبان آدمیانی است


 

که با قلبی میان دو پا و دشنه ای در کف ، کنج دنج

کوچه های قهر کنان را می کاوند ؟؟؟


 

 


 

تنها یکی نگاه ...


 

تا این کلام ابدی شود میان ما دو تن


 

و بشنویمش


 

بی آن که سخنی بر لب رانده باشیم  !.

نظرات 51 + ارسال نظر

سلام عزیزم! آخی...اشکال نداره! فقط خوشحال شدم که اشتباه فکر کرده بودم!!!
دنیای اون و علیرضا...؟ نمیدونم.شاید... اما آخه دختره آخر سر بهش نگفت که دوستش داره... علیرضا چرا دیر کرده بود؟! چرا نیومده بود؟! اگه اومده بود دختره تصادف نمیکرد! اینو خودم نوشتم اما نمیدونم چی بگم!
مطلبت زیبا بود! مفهومی بود یه جورایی.
بازم بیا! مرسی

حرف دل خیلیاست

فرید 1388/05/31 ساعت 03:12 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

سلام ساناز خانوم جون. چطور مطوری؟
مرسی که سریدی بازم از این کارا بکن

فرید 1388/05/31 ساعت 03:13 ب.ظ

چقدر وبلاگت خوشگله.هر چی نیگا میکنم خسته نمیشم!! :)))

فرید 1388/05/31 ساعت 03:14 ب.ظ

واقعا به قول خدت خوجمله.جوووووووووووووووووون!!!

فرید 1388/05/31 ساعت 03:15 ب.ظ

بازم سر بزنم. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن. فعلا بابای:*

آرمان 1388/05/31 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام خوجمله

بازم که مطالبات خوجملن اخه فکردله مارم بکن دیگه

تو تنها نیستس پس با ما نیستی
یا علی

تو این همه دوست داری
مگه نبینی؟

فرید 1388/05/31 ساعت 07:47 ب.ظ

سانازی لینکیدمت عزیز.مطمئن باش من یکی نامرد نیستم.

فرید 1388/05/31 ساعت 07:49 ب.ظ

میری دوم.آره؟

فرید 1388/05/31 ساعت 07:49 ب.ظ

چرا تو بخش نظراتت شکلک نمیذاری ساناز جون؟!!؟ :*:*

فرید 1388/05/31 ساعت 07:55 ب.ظ

یک سال بزرگترم. با اجازت سوم

آریا 1388/05/31 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام خانومی
سلام خوشمله

دلتون بسوزه تو خوشگلی نظیر نداره

وبلاگت خیلی خوجملها

سلام
عالی بود.

معین قزلباش 1388/06/01 ساعت 12:27 ق.ظ http://inest.ir

سلام
برخلاف معمول که سایت های کم بازدید باید لینک کنند این بار اول ما لینک کردیم
البته شاید بخاطر نظری بود که گذاشته بودی
به هرحال منو با عنوان آشیانه ایرانیان لینک کن

دردونه 1388/06/01 ساعت 01:08 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام ساناز جون . خوبی عزیزم؟

خیلی قشنگ بود . مثل نوشته های قبلیت . :)

فرید 1388/06/01 ساعت 10:22 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

به علیک سلام خانومی.منم عادت دارم جواب سلاما رو بگم که نگن نامردم !!!!!!!!!!!!!!!

فرید 1388/06/01 ساعت 10:23 ق.ظ

چرا نمی آپی خوجمله؟ :):):):):)

سلام ساناز جونم! آره!آدرس برای هیچکس نرفته.تازه باید به زور بازش کنی!!!...!!! باز نمیشه وبلاگه!
آره.علیرضا خیلی مشکوکه! یه جای داستان گفتم که با ماشین به نظر آشنایی تصادف کرده! شاید اون علیرضا بوده؟!؟...
بازم بهم سر بزن!
راستی اینم آدرس:www.patty2.blogfa.com
خب! امیدوارم بتونی بازش کنی!!!

وحید 1388/06/01 ساعت 02:26 ب.ظ http://baharezendegi.mihanblog.com

ساناز جان سلام
خوبی
مطالب جالبی دارین ولی من متاسفانه فرصت نکردم همش و بخونم
جمله دوستت دارم این روزا معنی واقیشو از دست داده و همه دارن فقط این جمله رو بیان می کنند بدون اینکه به مسئولیتش فکر کنند و یا معنی واقعیشو درک کنند
امیدوارم که روزی برسه که این جمله از روی هوس یا عادت بیان نشه
من شما رو لینک کردم
ممنونم که به من سر زدین
یا حق
تا بعد

علی 1388/06/01 ساعت 03:53 ب.ظ

آپت رو که خواندم یاد این نوشته خودم افتادم:

....................
بر زبان هامان مهر زده ایم





اما با نگاه مان چه کنیم؟





بر دل هامان سد بسته ایم





ولی چشم هامان





ورای سدها به بازی نشسته اند.








شکوه خاموشی





بازیچه ای است میان چشم های من و تو





چشم راز را





با هر لبخند





در هر برخورد نگاه





بی محابا





فریاد می کشد.
.............


اگه خواستی کلش رو بخوانی ساناز جان
این آدرسشه تو وبم
http://bani.blogsky.com/1388/02/05/post-160/

مهدی 1388/06/01 ساعت 05:55 ب.ظ

خیلی خوشمل می نویسیا

قیافتنم که خوشملی

خوج اخلاقم که هستی پس تو چرا همه چیت خوبه؟؟

farinaz 1388/06/01 ساعت 05:57 ب.ظ

خوبی ساناز جونم؟

خیلی خوجمل شده وبلاگتا

خوده این آهنگ ر پیدا کردی بلاخره؟:)

مهسا 1388/06/01 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام ساناز جون

خیلی خوشمل نوشتی با تبادل لینک موافقی؟

سلام عزیزم

تو که وبلاگ تو نذاشتی چه جوری خبرت کنم خانومی؟!

مرگهای واقعی
مستندی تکان دهنده

مازیار 1388/06/01 ساعت 08:09 ب.ظ

در قلب دنیا فقط یک چیزیو خیلی راحت می گیم اونم دروغه

وبلاگت خیلی قشنگه حتما بازم میام

شهریار 1388/06/01 ساعت 08:10 ب.ظ

مشا ا...
یه چند وقتی نیومده بودم چقدر اینجا تغییر کرده

خوش باشی :))))))))))))))))

امید 1388/06/01 ساعت 08:10 ب.ظ

این رو خودت می نویسی؟
عجب خالاقیتی داریا

امین 1388/06/01 ساعت 08:11 ب.ظ

عالی بود

غزاله 1388/06/01 ساعت 08:11 ب.ظ

آفرین چه قدر خوجمل نوشتی‌:):)))))))))))))))))))


یادداشتت خیلی زیبا بود

ممنونم سر زدی و ردپاتو رو تن وبلاگم حک کردی ساناز جان

امیدوارم این کارو همیشه انجام بدی و موندنت همیشگی باشه

بازم پیش من بیا

همیشه بیا

سبز باشی و موفق و خوشبخت

دردونه 1388/06/02 ساعت 01:22 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام عزیزم . مرسی که سر زدی. ماچ ماچ :)

راستی گلم دلم می خواد نظرتو هم درمورد نوشته هام بدونم.
اگه دوست داشتی بگو .

سلام!دوست جونیت خوفه! دوست جونیه من شطوله؟
دلم برات تنگیده!!! *تو چه جوری آهنگ گذاشتی رو وبلاگت؟
من هرکاری میکنم نمیشه! راستی! قالب من زشته؟
آره! باید حال این علیرضارو بگیریم!
ببین! بلاگفا کلا قاطی کرده!!!

پانیذ 1388/06/02 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.love-53.blogsky.com

وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir




وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir





وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir





وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir






وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir

پانیذ 1388/06/02 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.love-53.blogsky.com


حاصل عشق مترسک به کلاغ چیزی جز مرگ یک مزرعه نبود.
سلام من از وبلاگ شعله ی عشقم وبلاگت خیلی زیباست.
اگه موافقی تبادل لینک کنیم.
منو با نام @!@ LOVE (شعله عشق ) @!@ بزار بعد بیا بگو تو رو با چه نامی بزارم.
[لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][قلب][بوسه]
[لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][قلب][بوسه]
[لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][قلب][بوسه]
[لبخند][چشمک][نیشخند][خنده][قلب][بوسه]
[گل][لبخند][چشمک][نیشخند][بوسه] [بوسه]

پانیذ 1388/06/02 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.love-53.blogsky.com

وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد
وبلاگ شعله ی عشق بروز شد

احسان 1388/06/02 ساعت 02:53 ب.ظ

عالی بود عزیزم منم اپ کردم بیا ببین

امین 1388/06/02 ساعت 02:53 ب.ظ

خیلی اوجمله مثل خودت

آیسان 1388/06/02 ساعت 03:55 ب.ظ

سلامممممممممممم من اومدم ایران ها؛)

وای چقدر این جا خوشگله شده خوشگله امروز بهت می تلم باهم بحرفیم کلی حرف دارم واست:)))))))))))

حامد رضایی 1388/06/02 ساعت 07:49 ب.ظ http://hydra.blogsky.com

سلام ساناز
خیلی عالی بود.بی تعارف.....!
نه چون من یه مردم فکر کنی اینو میگم ولی به نظر من اشتباه از خود ما بوده در انتخاب هامون.اشتباه از ما بود .......
قبول نداری؟
خیلی از شعرت خوشم اومد.
ممنون
در ضمن وبلاگتم قشنگه
یادم رفته بود بگم

سامانتا 1388/06/03 ساعت 09:18 ق.ظ http://wWw.f16.blogfa.com

سلام سلام. خوبی شما؟!

وبلاگت خیلی قشنگه تازه منم دنیایای عشقم ولی انگلیسیD:
دوس داشتی بهم سر بزن خوش حال میشم... راستی مثل اینکه تو دوست دوست جون منی D:

منتظرم عزیزم

مریم 1388/06/03 ساعت 11:21 ب.ظ http://kaghazparehayeman.blogsky.com

لذت بردم واقعا:) حتما بهت سر میزنم

مسیحا 1388/06/04 ساعت 02:14 ب.ظ http://mlosak.blogsky.com

سلام ساناز
ساناز من به عشق اعتقاد دارم اما عشق به اونی که تک هست اونی که نه همسری نه فرزندی داره که مبادا علاقش به اونا باعث بشه از بنده هاش دور شه عشق مختص به ذات پاک خداست اما وقتی میبینه بعضی ها نمیتونن درک کن یه عشق مجازی بهشون میده که شاید از طریق اون عشق مجازی به معبودشون نزدیک شن که وقتی اون عشق رو از دست دادن به تنهایی رسیدن بدونن خدایی دارن اما به دوست داشتن اعتقاد دارم و هر انسانی میتونه هر چیزی رو دوست داشته باشه و پای دوست داشتنش واسا
مسیحا0711

مهیار 1388/06/04 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

نگو دوستت دارم که این جمله خیلی وقت است کلیشه ای شده است بگو با تو خواهم ماند تا بداند تا وقت مرگ کسی منارش خواهد بود بگو دوستش نمیداری چون خودش میفهمد که دوستش داری

مسیحا 1388/06/04 ساعت 02:45 ب.ظ http://mlosak.blogsky.com

سلام
ببخشید من باز دوباره مزاحم شدم
ساناز عشق و دوست داشتن مثلا ارزو میمونه و هدف
واسه هدف تلاش میکنی و واسهارزو خیال

انسانهای ضعیف ارزو میکنن و ادم های قوی اراده

درک شخصی منه و من یه ادم هستم که دانشم بسیار کمه و نظر شما کاملا مورد احترام
راستی وبلاگت رو خیلی خوشکل ساختی اگر ماشین داری دیگه چی جی ازش در اوردی سلیقه خیلی نازی داری
دوست داشتی درمورد عشق و دوست داشتن بیشتر بحث کنیم ایدی من roxx_maxx77 هست
ممنون از ابجی گلم ساناز
مسیحا77

مسیحا 1388/06/04 ساعت 03:31 ب.ظ http://mlosak.blogsky.com

این سن ادم ها نیست که شخصیت اونارو میسازه بلکه معرفت و درک اونا هست من به سن اعتقاد ندارم عادت هم ندارم زیاد با کسی رابطه بگیرم اگر با شما صمیمی شدم بخاطر درک بالای شما بود وگرنه من به کسی ایدی نمیدم نه واسه بالاگرفتن ومنت این حرف رو زدم بلکه دیگه حوصله تکرار اشتباه های گذشته رو ندارم اما شما ادم جالبی هستین و میشه روی درک شما حساب کرد
مسیحا 77

درویش 1388/06/06 ساعت 10:30 ق.ظ

تو خویشتن خویش را باش . تو را با بودن دیگران چه کار که فلانی فلان وازه را چون هرز داد؟
دیگه هم گیر نمیدم که چرا بلاگ سیاه.
اما نمیتونم پیشنهاد سپید نوشتن رو هم نکنم .
بسان رووئ که در نشیب دره سر به سنگ میزند رونده باش.
امید هیچ موجزی ز مرده نیست.
زنده باش.

مانی 1388/06/07 ساعت 12:27 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

به زبان دلت بگو.........................

محمد مزده 1388/06/07 ساعت 03:23 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

وبلاگ خیلی خوبی دارید
...
من نمی گویم که خاموشم مکن
من نمی گویم فراموشم مکن

این شعر فوق العاده بود
از کیه ؟
...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد