ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

شب تنهایی من!!!

در حضور واژه های بی نفس صدای تیک تیک ساعت را گوش می کنم شاید مرهم درد ثانیه ها را پیدا کنم ٬اما بازم پیدا نمی کنم! هیچ مرهمی مثل حضور تو برایم نیست! 

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چی مگذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر این دل خسته اشک می ریزد!!! 

یعنی آسمان نیز با من همراهی می کند؟!!!
یعنی او می خواهد بگوید که من تنها نیستم؟؟!!! 

این شبها چشمهای من خسته تر از همیشه اند٬ گاهی اشک می ریزند٬ گاهی در انتظار دیدن تو٬ گاهی بی فروغ اند !!! می بینی چشم های من دیگر به من تعلق ندارند!!!
وقتی با قلبم خلوت می کنم ٬ او از من روی می گرداند و تنها چیزی که می گوید اسم توست!!!
همیشه منتظر شنیدن این کلمه از تو بودم!می دونی کدوم کلمه رو می گم؟!! 

دوست دارم!!! این همون واژه ای که دل من و لرزوند وقتی تو بهم می گفتی دوست دارم دیگه غم نداشتم٬ دنیام سکوت میشد تو خلوت عشق غرق می شد!!!!
آسمون راست می گه من تنها نیستم!! ابر و مه و خورشید و ستاره ها هستند !! همون ستاره هایی که من به اسمتو میشناسمشون!همون مهتابی که منو یاده تو می ندازه٬ همون ابری که پا به پای من اشک می ریزه ...! و همراه همیشگی همه ی ما آدما ((خدا)) هم دارم...!!! 

آسمون راست میگه من تنها نیستم...!!

بی دلیل؟؟؟؟؟؟؟

وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نایابیست به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم٬

دوست دارم بی آنکه بدانی همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی همیشه همراهت هستم بی آنکه حضورم را احساس کنی دوستت دارم 

 

من بی هیچ دلیلی دوستت دارم  www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM 

 

 

 

 

اسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.ir     اسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.ir 

                        

شب قدر

بهاربیست                   www.bahar-20.com 

 

 

این شب ها محتاج دعای شما دوست های خوبمم

حرف های دل!!!

تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comاولین روزی که دیدمت احساس عجیب و غریبی پیدا کردم ٬ احساسی همراه با کنجکاوی و هیجان!!!احساس جالبی بود که تاحالا نداشتم!!! 

 

تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comبعد از یه مدتی که باهم دوست بودیم از غروری که داشتی لذت می بردمتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com اما هم زمان رنجم می کشیدم چون غرورت مانع از ابراز احساساتت می شد٬منم با خودم عهد بستم که غرورت بشکنم!از اون روز به بعد علاوه بر احساسی که داشتم یه حس رقابتم می کردم ٬احساس می کردم توی یک مسابقم که جایزش شکستن غرور تو بود ٬هستم!!!اما تو شکست ناپذیر بودی خیلی تلاش کردم اما نشد واسه همینم ازت خداحافظی کردم و برای همیشه از پیشت رفتم!!! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

خیلی روز های سختی بود به هر سختی که بود گذروندم اما حاضر نبودم بهت بگم برگرد چون غرورم بهم اجازه نمی داد و نمی خواستم خردش کنم!!!اما روزهامو بی هدف با آهنگهای غمگین می گذروندم و شبهام با اشک می خوابیدم!!!تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com
 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comاما تو برگشتی!!!!من شکستت داده بودم !!!روزی که اومدی با عشق و غم و اندوه اومدی اصلا باور نمی کردم که اینی که برگشته تو باشی!!!اولش حرفاتو باور نمی کردم اما وقتی هرکاری که گفتم و انجام دادی حرفات بهم ثابت شد تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

  

اولین تماس بعد از اون قهر طولانی خیلی قشنگ بود ٬توی یه روز تابستونی باهم حرف می زدیم تو بغضی که تو گلوت بود نمی ذاشت حرف بزنی و اکثر مواقع ساکت بودی  منم با اشکی تو چشام بود به سوالات جواب می دادم و باهات حرف می زدم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comچه روز قشنگی بودتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

از اون روز به بعد همه ی شادی ها و غم ها ی زندگی و باهم گذروندیم!!! تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

عزیزم من برای همیشه دوستت دارم...تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

 

 

 ((این داستانی ست که با درخواست یکی از دوستانم نوشتم))

 

بهاربیست                   www.bahar-20.com

تعریفی از عشق...!

عشق لذتی مثبت است که موضوع آن زیبایی است ، همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف و یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد و می‌تواند در حوزه‌هایی غیر قابل تصور ظهور کند.

عشق و احساس شدید دوست داشتن می‌تواند بسیار متنوع باشد و می‌تواند علایق بسیاری را شامل شود.

گاه احساس شادی و خوشبختی می‌بشد. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق و لطیف است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است. عشق نوعی احساس عمیق و عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی انتها برای دیگران است. در واقع عشق را می‌توان یک احساس ژرف و غیر قابل توصیف دانست که فرد آنرا دریک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می‌کند.

عشق و احساس شدید دوست داشتن می‌تواند بسیار متنوع باشد و می‌تواند علایق بسیاری را شامل شود.

آفتاب من

قویی کشید بال و پر آن سوی ایرها 

 

گم شد غریب و دربه در آن سوی ابرها 

 

من ماندم و سکوت و سیاهی ٬زمین سرد 

 

او بود آفتاب در آن سوی ابرها... 

 

او بود و .....آفتاب....در٬ آن سوی ابرها....  

 

 

 

 رویایی از بشارت باران است 

 

افسانه ی دو چشم تر.... آن سوی ابرها٬ 

 

افسانه دو چشم تر‌آن سوی ابرها 

 

دیریست روی قله ی کوهی نشسته ام 

 

شاید بیافکنم نظر ‌آن سوی ابرها 

 

دیریست روی قله ی کوهی نشسته ام 

 

شاید نظر بیافکنم آن سوی ابرها.....  

 

 

فریاد می زنیم من و کوه... کوه و من  

 

آه ای خدا مرا ببر آن سوی ابرها...  

 

 

آه....آه....آه.....آه..... مگر می رسد خدا... 

 

این‌آه های شعله ور آن سوی ابرها 

 

من بال و پر ندارم ٬من بال و پر ندارم ٬و 

 

تو ای پادشاه خاک پیدا نمی شوی... پیدا نمی شوی 

 

مگر آن سوی ابرها نمی شوی مگر آن سوی ابرها

 

   

 

سخنی از دل

سلام به دوست های عزیزم قبل از شروع حرف هایی که می خوام بنویسم اول از همتون بخاطر اینکه دیر آپ کردم معذرت می خوام سرم خیلی شلوغ و وقت ندارم شرمنده 

 

 سخنی از دل 

 

شب هاست که عکسش را بر روی مهتاب شبانه می بینم ستاره ها به او نزدیک می شوند و ا و را از من دور می کنند و قلب من را همچون گلی که توسط باد پرپر می شود پرپر می کنند.این حرف ها را به او نمی گویم که سرنوشتم جز خرد شدن و پشیمانی از غرور شکسته شدم نباشدزیرا سرنوشت یک عاشق بی معشوق که دلش همچون آسمان شب سیاه و تاریک است بهتر از سرنوشته کسی ست که علاوه بر غم نبودن یار غرور و شخصیتش شکسته شده. 

صدای او برایم از هر نغمه و آوازی زیباتر و طنین انداز تر ه اما حیف که از دلم بی خبر است ، بی خبر از عشقی که روز به روز من را خود ساخته تر و گاه تنهاتر می سازد. 

عزیزم عشق تو حتی با نبودنت هم مرهم همیشگی زخم های کهنه ام است ، قلب تنهای من از عشق تو برایم دوستانی با چهره و جنس تو می سازد و این من را از تنهایی در میارد اما حیف که همه ی اینها در عالم خیال است و در دنیای حقیقی ام خبری از تو نیست...