ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

حرف های دل!!!

تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comاولین روزی که دیدمت احساس عجیب و غریبی پیدا کردم ٬ احساسی همراه با کنجکاوی و هیجان!!!احساس جالبی بود که تاحالا نداشتم!!! 

 

تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comبعد از یه مدتی که باهم دوست بودیم از غروری که داشتی لذت می بردمتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com اما هم زمان رنجم می کشیدم چون غرورت مانع از ابراز احساساتت می شد٬منم با خودم عهد بستم که غرورت بشکنم!از اون روز به بعد علاوه بر احساسی که داشتم یه حس رقابتم می کردم ٬احساس می کردم توی یک مسابقم که جایزش شکستن غرور تو بود ٬هستم!!!اما تو شکست ناپذیر بودی خیلی تلاش کردم اما نشد واسه همینم ازت خداحافظی کردم و برای همیشه از پیشت رفتم!!! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

خیلی روز های سختی بود به هر سختی که بود گذروندم اما حاضر نبودم بهت بگم برگرد چون غرورم بهم اجازه نمی داد و نمی خواستم خردش کنم!!!اما روزهامو بی هدف با آهنگهای غمگین می گذروندم و شبهام با اشک می خوابیدم!!!تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com
 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comاما تو برگشتی!!!!من شکستت داده بودم !!!روزی که اومدی با عشق و غم و اندوه اومدی اصلا باور نمی کردم که اینی که برگشته تو باشی!!!اولش حرفاتو باور نمی کردم اما وقتی هرکاری که گفتم و انجام دادی حرفات بهم ثابت شد تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

  

اولین تماس بعد از اون قهر طولانی خیلی قشنگ بود ٬توی یه روز تابستونی باهم حرف می زدیم تو بغضی که تو گلوت بود نمی ذاشت حرف بزنی و اکثر مواقع ساکت بودی  منم با اشکی تو چشام بود به سوالات جواب می دادم و باهات حرف می زدم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comچه روز قشنگی بودتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

از اون روز به بعد همه ی شادی ها و غم ها ی زندگی و باهم گذروندیم!!! تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

عزیزم من برای همیشه دوستت دارم...تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

 

 

 ((این داستانی ست که با درخواست یکی از دوستانم نوشتم))

 

بهاربیست                   www.bahar-20.com

نظرات 48 + ارسال نظر
کورش 1388/06/18 ساعت 02:50 ب.ظ

بدک نیست

محمد 1388/06/18 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.setmapi.com?rgm=biibiic

با سلام به شما دوست عزیز


شما که وبلاگ خوبی دارین به راحتی می تونید از روشهای درآمد زایی این سایت استفاده کنید(قرار دادن کدهای بازاریابی ، ایمیل مارکتینگ از طریق خود سایت و ...).

این یه سایت بازاریابی حرفه ایه که پورسانت هر یک از محصولات صنعتیش بالای 100 هزارتومانه و چون خودش هم تولید کننده هست قیمت محصولاتش با این پورسانتها که میده بالا نمیره و نسبت به بقیه جاها مناسبتره ...

یا اگه شانس داشته باشید می تونید برنده بازاریابی 78,000,000 ریالی سایت شوید.

به مناسبت ماه پربرکت ومبارک رمضان (ماه نزول قرآن) در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود

بعد از ثبت نام می تونید اطلاعات بیشتری کسب کنید.


توجه کنید که هنگام ثبت نام:

1) نام واقعی وارد کنید چون برای برای پرداخت پورسانتها باید شماره حسابی برای اسم ثبت نامی موجود باشد.

2) اگر فکر کردید ایمیل فعالسازی برای شما ارسال نشده حتمآ قسمت SPAM ایمیل خود را نیز چک کنید.

3) ایمیل خود را بدون www وارد کنید.

4) حتما نام وبلاگ خود را در فرم ثبت نام وارد کنید.

آدرس سایت در قسمت وب سایت است.
اگه میخواهید فعال شوید همه اطلاعات را پر کنید

این وب من :www.torkaman.blogsky.com


یا علی

نیلوفر 1388/06/18 ساعت 02:57 ب.ظ http://everything2.blogsky.com

چقدر زیبا و رمانتیک. پیش منم بیای خوشحالم می کنی نینازم.

برای آرزو می کنم همیشه عاشق باشی گلم

کورش 1388/06/18 ساعت 03:10 ب.ظ

فروب غمت را به هر قیمتی خریدارم چون طلوع شادیهایت را از ته دل ارزو دارم

کورش 1388/06/18 ساعت 03:14 ب.ظ

به غصه ها سنگ بزن تو صورتش چنگ بزن وقتی دلت تنگ شد فقط به وبلاگ من سر بزن

کورش 1388/06/18 ساعت 03:16 ب.ظ

بهترین اهنگ زندگی من تپش قلب تو است وقشنگترین روزم روز دیدار تو است

کورش 1388/06/18 ساعت 03:18 ب.ظ

دلتنگیامو رابا کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم با بدانی دلتنگتم

شکست عشقی 1388/06/18 ساعت 04:18 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام عزیزم مطالبت خیلی جالب بود.بخصوص اون حرف دل.خیلی جالب بود.
بازم پیش مابیایا.
موفق باشید.

سلام ساناز خانم خوب
نوشته هابت خون جوانی را به رگهای من جاری میکند چون من از روزازل دیوانه بودم واین دیوانگی چه زیباست.
ای عاشقان من عاشق دیوانه ام
آرید زنجیرم کنید با عاقلان بیگانه ام

امیدوارم دنیای عشق شما زیبا وبا دوام باشد

کهنه معلم ارومیه


جالب بود . . .

خوده خوم 1388/06/18 ساعت 07:30 ب.ظ

من پشیمونیدم
اومدم

ماه عسل 1388/06/18 ساعت 08:34 ب.ظ http://WWW.MAHEASAL.TK

سلام دوست عزیز اگه برنامه ماه عسل رو نگاه میکنی و دوستش داری
من یه وب ساختم برای این برنامه حالا من چند تا عضو میخوام
تا با هم بنویسیم.
اگه تونستی خبرم کن.اگه هم که نتونستی یه سر بزنی خوشحال میشم منو با اسم ماه عسل لینک کن
تا منم لینکت کنم

دریا 1388/06/18 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام
سلام
سلام
داستان خیلی خیلی زیبایی نوشتی
موفق باشی

سلام دوووست جووونی! خوبی عشقم؟
پس داستان این بود...عزیزم داستانت خیلی زیبا بود...! داستان زندگیت...!
پس من امیدوارم باشم؟!
بازم بیا پیشم!

دختری با دامن حریر 1388/06/18 ساعت 11:30 ب.ظ

قربونت برم عزیزم پس من منتظر میمونم تا خودش بیاد... البته اگه بیاد...

کورش 1388/06/18 ساعت 11:33 ب.ظ

عجب امشب نخوابیدی فکر کردم خوابی

کورش 1388/06/19 ساعت 12:47 ق.ظ

راستی یه سوال میخوام بکم که همیشه میخواستم جوابشو بدونم ...........نظر کلی فارس ها نسبت به کردها چطوره

دختری با دامن حریر 1388/06/19 ساعت 01:34 ب.ظ

پس من منتظر میمونم........
راستی آهنگ وب من باز میشه؟
این عکس بالای وبت خیلی قشنگه عشقم
خیلی جووووجووووو هست
به منم باز سر بزن

کورش 1388/06/19 ساعت 02:16 ب.ظ

عجب کفشدوزک های قشنگی

کورش 1388/06/19 ساعت 02:20 ب.ظ

راستی دختر بودن خوبه یا پسر بودن چون من گاهی ارزو میکنم کاش دختر بودم

کورش 1388/06/19 ساعت 02:31 ب.ظ

منم همین طور مخصوصا حس عاطفی دخترا که خیلی مهربونن مانند ما نیستندونی دختر بودن یه جاش خوب نیست

کورش 1388/06/19 ساعت 03:36 ب.ظ

منتظر اپ های قشنگت هستم زود باش اپ کن

سلام! ای بابا. نمیدونم چش شده مسخره!!!من نمیدونم کی خدا میخواد؟!

کورش 1388/06/19 ساعت 09:16 ب.ظ

من رو وبم منتظرتم

مهیار 1388/06/19 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

سلام
من نظر نمیدم چون دیگه رمقی واسه این کار ندارم
به خدا چند روز بد جوری دلم گرفته میخوام با یکی حرف بزنم ولی کسی ژای حرفام نمیشینه بازم تو که گه گاهی یه ژیامی به من میدی
دعام کن تو این شبای قدر که بد جوری به دعات نیاز دارم
ممنون که دعا میکنی
خداحافظ
دوست خوب من

میدونم عزیزم!خرابتر از این؟! من که گند زدم!!!
اون عاشق نیست...اینو تو که بهتر میدونی! همین حالمو گرفته دیگه...

دختری با دامن حریر 1388/06/19 ساعت 11:35 ب.ظ

آره... تو راست میگی... اما آخه اینجوری که نمیشه سانازی...!
ولی باشه!
من بازم قاطی کردم!!!ببخشید

مریم 1388/06/20 ساعت 03:40 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ
***********سلام************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***********به روزم************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***اگه دوست داشتییه سر بزن****
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

مریم 1388/06/20 ساعت 11:33 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ
***********سلام************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
******وبلاگ خوبی داری*******
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***********به روزم************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***اگه دوست داشتییه سر بزن****
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

مریم 1388/06/20 ساعت 11:45 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام لینکت کاردم خانومی
منو با نام ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒشاپرک های خیالیƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ لینک کن عزیزم

مریم 1388/06/20 ساعت 11:47 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام لینکت کردم خانومی
منو با نام ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒشاپرک های خیالیƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ لینک کن عزیزم

خوده خوم 1388/06/20 ساعت 02:57 ب.ظ

به به
بالاخره یه چیزه جدید یافتیم!
قشنگ بود
خوبه
اراده ی باحالی داری
من عاشق اینجور آدمام

راستی لینکت کردم

آرش 1388/06/20 ساعت 07:04 ب.ظ http://maheasal.tk

دوست عزیز ایمیلت رو بزار تا من برات به ایمیلت دعوتنامه بفرستم . امیدوارم دست به نوشتنت خوب باشه وبلاگت که خوبه

حسین 1388/06/20 ساعت 11:27 ب.ظ http://maheasal.tk

باز فرستادم سه بار هم فرستادم ایمیلت رو چک کن از طرف بلاگ اسکای یه ایمیل واست اومده

دریا 1388/06/21 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام

.::ساز دل دریا::. بروز شد.

منتظر حضور پرمهرتان هستم.

موفق باشی

سلام ساناز جوووونم!
بدووووووووبدوووووووووووو که دختری با دامن حریر بالاخره آپ شد!!!

پوریا 1388/06/21 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.persianx.blogsky.com

سلام
وبلاگ توپی داری ولی من آی دی شمارو توش پیدا نکردم اگه میشه واسم سند کنین

سلام سانازی.عجب از شماس
آره! کارت امتیاز... یادش بخیر...!
واقعا؟ وای خدای من!
باهات موافقم!!!!سخته سخت!!!
مرسی عزیز دلم.چشات خوجمل دیده

بابا ترکوندیا
آره! همه بهم همینو میگن...
تو هو عشق منی اوا.خجالت کشیدم
راستی سانازی! تو مطلب دادی واسه ماه عسل؟

آرش 1388/06/22 ساعت 06:29 ب.ظ http://maheasal.tk

ساناز سلام مگه آخر نشد که بیای عضو ماه عسل شی
اگه نشده خبرم کن
تا درستش کنم
اگه هم که شده
مطلب بزار
هر چی که دوست داری
این وب هم به دوستات معرفی کن
من در هر صورت اسمت رو تو نویسندگان ماه عسل گذاشتم
موفق باشی
منتظرم

کورش 1388/06/22 ساعت 08:04 ب.ظ

ببخش که منتظرت گذاشتم مساقرت بودم

خوده خوم 1388/06/23 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام مهربون
من آپم
بیا مثل همیشه:-*

آرش 1388/06/23 ساعت 01:49 ب.ظ http://maheasal.tk

باز هم فرستادم خواهش میکنم
بیا
بیا و بمون و از دلت بنویس

کورش 1388/06/23 ساعت 05:54 ب.ظ

ممنونم از نظر گلتون

کورش 1388/06/24 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام اگه دوست داشتی به وبلاگ قدیمه من که قبلا حذف کرده بودم سر بزن اینم ادرسش WWW.KOROSH1.BLOGSKY.COMنظر یادت نره

راضیه 1388/06/24 ساعت 03:05 ب.ظ http://sadr73.blogsky.com

سلام وب قشنگی داری

کورش 1388/07/02 ساعت 02:10 ب.ظ

اپ کردم بدو بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد