ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ترس...!

دوستای عزیزم اول  از همه عیدتون مبارک باشه 

 

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

از روزی که من و تو ما شدیم احساسات هردمون نسبت بهم عوض شده.این احساسات روز به روز بیشتر و محکم تر شده حتی تو دعواهایی که باهم داشتیم ٬دلیل همه ی دعواهامون از روی عشق و احساساتی بوده که درگیرش هستیم  

قبلا به خودم می گفتم که شاید این دوستی اصلا نباید اتفاق بیافته چرا که ممکن بود من و تو برای هم ساخته نشده باشیم اما الان از اینکه تورو دارم احساس خوشحالی و امنیت می کنم. عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

اما الان که به معنای واقعی عشق پی بریدم هردو از اینکه همدیگر و از دست ندیدم می ترسیم ! اامیدوارم هیچ وقت از دستت ندم 

به قول خودت......: من به توان ابدیت دوستت دارم عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی