ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

من و تو

توی این سال ها که من و تو باهم بودیم چیزهای زیادی رو باهم تجربه کردیم هردومون به نحوی تغییر کردیم و فکر و تفکرمون عوض شده همه ی اینا خیلی خوبه!اما عشق و علاقه هیچ وقت نباید رنگ خودشو ببازه!تو همیشه مدعی به این هستی که دوستم داری اما به نظر خودت این که یک هفته ی تمام ازم بی خبر باشی نشانه ی عشقه؟نه عزیزم اینا معنیه عشق نیستن !عشق اینکه علاوه بر شادی ها در کنار سختی ها هم پیش کسی بودن و تا پای جون براش وقت و ارزش گذاشتن تو ممکنه تو شادیا پیشم باشی اما تو سختی ها نه!کو اون کسی که می گفت دوست دارم؟کو اون کسی که می گفت تا همیشه و همجا باهاتم؟کو اون کسی که اون نامه ی قشنگ و با احساس و تو تیر برام نوشت؟!اینا مگه تو نبودن؟!هان؟اما حالا وقته همه کارو و همه کس و داری بجز من!نه عزیزم تو عوض شدی منم کم طاقت شدم دیگه نمی تونم ببینم که روز به روز داری ازم دور تر می شی نمی تونم هر روز کسی که با جون و دل دوسش دارم جلوی چشمام ازم بگیرن واقعا نمی تونم ~دیگه توانشو ندارم !! 

 

 

 

 

 محرم و به همه ی شما یارانه اما حسین‌(ع) تسلیت می گم

نظرات 39 + ارسال نظر
فرید 1388/10/04 ساعت 11:57 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

سلام ساناز! تسلیت میگم!
آپت جالب بود ولی فقط فک میکنم واسه کسی گفتی که در حقت نامردی کرده و طاقتتو تموم کرده!درست عین من!!!!!!!!!
در هر صورت امیدوارم چیزی که حقه اتفاق بیفته!
خوشحالیدم!!!!!فعلا ساناز........

رضا دیبا 1388/10/04 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.Greenware.blogsky.com

سلام علیک ام و رحمت الله و برکات الله و حاجة الله و مغفرت الله و و و و ..... حالا بقیه اش بماند
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما خواهر گرامی و مکرمه و محترمه و مقدسه و محجبه و و و و ...
خواهش مندم که خواهرم، عزیز دل برادر، برادر پیش مرگت نشه، یه لطفی کنید و دست رنجه کنید این روسریتون رو بکشید بالا اینقدر بدحجاب نباشید خواهرم آخر یکی از همین روزها یکی میاد گیرمیده بهت، میبرند بازداشگاه اذیتت می کنند، حالتو می گیرند، بعد میای عقده ای میشی، میری سیگار میگیری میکشی، معتاد میشی، بعد تزریقی میشی، میگیرنت می برنت زندان، اونجا خلاف کاری یاد میگیری، میای بیرون قاچاقچی میشی، بعد کله گنده میشی و کلی خلافت سنگین میشه آخر سر هم میگیرنت اعدامت می کنند خلاص
مااااااااااادر جااااااان

در کل نتیجه اخلاقی این موضو اینه که ....

خلاصه سلامت و شاد و موفق و کلی خوب باشی
بای بای
در ضمن بیا تا وبلاگ من

استر 1388/10/04 ساعت 10:37 ب.ظ http://tavalode2bre.blogsky.com

سلام دوست خوبم.جالب بود .به روزام و منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان.

مریم 1388/10/05 ساعت 01:21 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com/

سلام خوبی؟
امیدوارم این عشق عین قدیما بشه...
بلاخره آپیدم
دوست داشتی یه سر بزن

سلام ساناز جونم.خوبی عزیزم؟!
واقعا اینطور شده؟ یادته خودت اون اوایله دوستیمون میگفتی بی خیال شو؟! یادته میگفتی الکیه؟!
حالا من چی بگم بهت؟! میخوای حرفای خودتو برات تکرار کنم؟!ساناز...من دیشب یه چیزایی راجع به اون فهمیدم که دورش با یه خط قرمز خط کشیدم گذاشتم اون طرف!!! تو این روزگار نباید دل ببندی.الان داشتم به خواهر خودش میگفتم٬گفتم تا کسی بهت دل نبسته تو دل نبند
کارای خدا خیلی عجیبه!!!
نظر بعدی شخصیه.تاییییییدش نکن!!!

۳۰۱۰۴۰ 1388/10/05 ساعت 08:37 ب.ظ http://301040.blogsky.com

یا حسین...
گفت: از تاریکی شب استفاده کنید، بیعت را از دوش شما برداشتم...
این قوم پلید با من کار دارند... شما بروید...

گفت ای گروه هر که ندارد هوای ما / سر گیرد و برون رود از کربلای ما
ناداده تن به خواری و نا کرده ترک سر / نتوان نهاد پای به خلوت سرای ما

التماس دعا

فقط یه سوال!
چه جوری اشکشو در بیارم؟!

س-ف 1388/10/05 ساعت 10:45 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام...
کاش امشب سحر نشود...
التماس دعا
یا علی

ادمین 1388/10/05 ساعت 11:33 ب.ظ http://axnew.mihanblog.com

سلام دوست من.
وقت بخیر
وبتو دیدم خیلی عالیه و عالیتر هم میشه اگه بیشتر روش کار کنی
خوشحال میشم در مورد وب من هم نظر بدی
در ضمن می تونی برای بالا بردن آمار وبت به وب زیر مراجعه کنی و ثبت نام کنی . من خودم دارم از این روش
استفاده می کنم خوب جواب میده , توضیحاتش تو خود سایتش هست می تونی بخونیش
اینم آدرسش: http://www.persian111.com/?rid=1974887456
وب منو نگاه کن آمارشو: www.axnew.mihanblog.com
ببین تا چند روز دیگه چطور آمارم به روزی 10000 هم میرسه
تنها کاری که باید بکنی اینه که ثبت نام کنی و لینک مربوط به خودتو به دیگران معرفی کنی تا آمارت بالا بره
تاکید می کنم بعد ثبت نام اگه لینک مربوط به خودتو به دیگران معرفی نکنی آمارت بالا نمیره پس حتما به دیگران
معرفی کن
در ضمن ما جزء اولین کسانی هستیم که تو این وبسایت ثبت نام می کنیم پس باید زودتر دست به کارشیم
فقط یه پیشنهاد بود
و این هم یه پیشنهاد دیگه
می دونی که برای بالا بردن آمار باید پیج رانکتو تو گوگل بالا ببری و آمارت باید تو گوگل خوب بشه
برای اینکار یه پیشنهاد دارم برات اونم اینه که کدی رو که این زیر بهت دادم رو آخر قالب وبلاگت اضافه کنی
چیزی تو وبلاگت نمایش داده نمیشه فطق تو کد قالبت یه تیکه کد اضافه میشه
در هر حال یه پیشنهاد بود برای بالا بردن آمارت و اینکه پیج رانکت تو گوگل خوب بشه
این کد رو بذار و چند وقت بعد تاثیرشو ببین
<center><script language="JavaScript"
src="http://esghe-javidan.persiangig.com/Google-PageRank%5B2010%5D2.js"></script></center>

سلام عزیزم.خوبی؟
مرسی از اینکه دوست خوبی هستی!!!
من آپ کردم.حتما بیا.راجع به همونه!!!
منم دیگه نمیخوام وقتمو تلف کنم براش.مگه تا الان کم بوده؟
اصلا هم دیر.بالاخره میشه...
بهم سر بزن سانازی

۳۰۱۰۴۰ 1388/10/06 ساعت 05:20 ب.ظ http://301040.blogsky.com

باز هم تسلیت. ممنون که سر زدی

فرید 1388/10/06 ساعت 05:43 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

سلام ساناز جونم
میدونی این چند وقت کجا بودم؟!
* بیمارستان *!!!!!
البته بیمارستان داریم تا بیمارستان! بستگی به ذهنیت تو داره و اون معنی که از بیمارستان به فکرت میرسه!!
ولی مشکل ما همینه که یکم فکر نمیکنیم که بدونیم بدترین بیمارستان، بیمارستان درونمونه و بدترین عذابا و شکنجه ها و حتی مرگا توش اتفاق میوفته که چنصد برابر روت اثر میذاره تا بیمارستانای معمولیش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فک کنم زیاد فلسفیدم!!!!بش فک نکن!!
در 3 کلمه: تو بیمارستان زندگیم
این بیمارستان رفتنم هم به همین معشوق که چه عرض کنم خائن بر میگرده!!
آخه این دنیای بی در و پیکر عوضی آشغال چی داره که همه بهش دل میبندن!! ها؟ساناز تو بگو...!
اصلا بذار نگم، اصلا دیگه نمیخوام بش فک کنم!!
باشه سانازی؟!
این نگینم انگار مشکلش مثل منه!! ایشالا مثل من نشه ولی مثل اینکه شده!!!
نکته اخلاقی این کامنت:
هیچکی معنای عشقو نمیدونه و یه جورایی آچار فرانسه واسه ما مخلوقات شده
فعلا خوشگله.........

سلام ساناز جونم.
خوبی عزیزم؟ از فردا هم که مدرسه...!
خوبه که حالا فهمیدم.اما خیلی سخته...
آینده؟ من همیشه آینده رو با اون می دیدم.حوصله ندارم دوباره واسه آینده تصمیم بگیرم.نوشتم که : هرچه بادا باد
عزیزم تو این مدت تو خیلی کمکم کردی.ممنونم.

رضا دیبا 1388/10/07 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.Greenware.Blogsky.com

سلام
ها من؟ دقیقا نمی دونم اما دارام روش کار می کنم.
شرمنده که وقتی میام زیاد حرف میزنم.
موفق باشی
آپ کردم بیا یه سری بزن
بای

امید 1388/10/07 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

سلام مرسی که خبر دادی
آپت خیلی غم انگیز بود

دریا 1388/10/07 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

خداوندا!
آن که را جز تو دهنده ای نمی یابد، نومید مگردان و کسی را که از تو به جز تو بی نیاز نمی شود، وا مگذار.

فرید 1388/10/07 ساعت 10:42 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

سسسسسسلام ساناز خودم!!
چطوری خوشگل من؟
خوش میگذره شیرین زبونم؟؟!؟!
گفتم بیام به سانازم سر بزنم آخه دلم واسش تنگیده!!
فعلا سانازم.......!!!

ولی من به این نتیجه رسیدم که بابا اصا عشق کیلو چنده؟!!!
منم آپم

پسر لختی 1388/10/08 ساعت 09:26 ب.ظ http://boynude.blogfa.com

یه سر بزن

pwinner 1388/10/09 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.pwinner.com

بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات ورزشی همراه با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی www.pwinner.com پرداخت جوایز از طریق بانک های عضو شتاب انجام می شود لطفا هنگام ثبت نام در محل نام معرف بنویسید کد 8001

رضا دیبا 1388/10/09 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.Greenware.blogsky.com

سلام خسته نباشید
من هم خوشحال میشم شما میاید نظرتون رو ارسال می کنید.

راستی یه سوال!
چند ساله که وبلاگ نویسی؟

موفق باشی
بای بای

[ بدون نام ] 1388/10/11 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام
منم این ایام رو تسلیت میگم.
شهادت آدمایی که روز عاشورا به دست رژیم فاسد جمهوری اسلامی کشته شدن رو هم تسلیت عرض میکنم.
یه سری هم به ما بزن.

سلام ساناز جون.خوبی عزیزم؟
منم همینطور! تازه فردا امتحان ریاضی دارم
هیچ کار خاصی انجام نمیدم.میگذرونم!
این حرفا چیه؟ وظیفه کدومه؟ کمتر کسی اینجوری پیدا میشه.
به هر حال از دوستی باهات واقعا خوشحالم
بیا پیشم.
نگین

مجید 1388/10/11 ساعت 12:42 ب.ظ http://yekmishavim.blogfa.com

توکل کن خدا قدرت لازم رو میده !

اما :

مرغ زیرک را تحمل بایدش ! (حافظ میفرماید )

شادباشی

سلام عزیزم.خوبی؟
تو هم برای من دعا کن! چون من ریاضیم در حد تیم ملی افتضاحه!!!
راستی! چرا برای فرید نمیشه نظر داد؟!
امیدوارم امتحانت آسون باشه عزیزم.
مرسی.
فعلا که با یکی از دوستام دعوام شده!!!

مریم 1388/10/12 ساعت 11:49 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com/

سلام خوبی؟آپم

سلام.خوبی؟
امتحان ما هم در حد اسکار هالیووووود سخت بود! من تا ۱۰:۳۰ داشتم ج میدادم.فکر کنم بالای ۱۰ بشم
تو چند میشی؟!
آخه من نمیتونم.ازش خوشم میاد٬خیلی باحاله!!!(البته فکر بد نکن)
هیچی بابا.الکی.با خواهر همون.
بازم بیا

دختری با دامن حریر 1388/10/12 ساعت 12:21 ب.ظ

بهش بگو من جای نظراتشو پیدا نمیکنم!!!
اصلا جای نظر دادن نداره!!!
بگو برام نظر بده چیکار کنم!
دستت درد نکنه

فرید 1388/10/12 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام ساناز عزیزم. خوبی؟ چطوری خوشگله؟
وای ببخش، اخه این درسا که واسه ادم وقت نمیذاره!
نامردا، چقدم زیادنا......!!!!اوففففففففف....
از دستم که ناراحت نیستی سانازی؟ها؟
بوس!

سلام ساناز جون.توروخدا به فرید بگو که من نمیتونم براش نظر بدم.ایمیلم رو بهش بده لطفا چون برام نظر داده

دریا 1388/10/12 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

رواق منظر چشم من آشیانه تست

کرم نما و فرود آ که خانه خانه‌ی تست

جوجه اردک زشت 1388/10/13 ساعت 08:40 ب.ظ http://13l.blogfa.com

این نیز بگذرد. سخت نگیر

افزایش آمار 1388/10/14 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام ،
لینک باکس لینکینگ بلاگ اسکای افتتاح شد
برای افزایش چشم گیر آمار و تعداد بازدیدکننگان وبلاگتان کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب وبلاگتان قرار دهید و سپس از طریق ارسال لینک ، لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
----------------------------------------------------------------------
مزایای استفاده از لینک باکس این است که با این کار وبلاگ شما با تمام وبلاگ هایی که لینک آنها در لینک باکس قرار دارد تبادل لینک داده می شود .
یعنی وقتی شما لینک وب خود را در لینک باکس قرار دهید در واقع با تمام وبلاگ هایی که در لینک باکس هستند تبادل لینک انجام داده اید و این یعنی : « افزایش چشمگیر ، سریع و فوق العاده ی آمار بازدیدکنندگانتان و همچنین افزایش پیج رنکتان در گوگل .»
----------------------------------------------------------------------
اما مزایای لینک باکس ما :
1- لینک باکس ما اولین لینک باکس رسمی موجود در سرویس دهنده BlogSky می باشد .
2- سادگی بالای آن
3- حجم فوق العاده کم و کلیک بالای لینک باکس
(حجم کم مشخصه ی مهمی برای یک لینک باکس است چون به هیچ وجه باعث کاهش سرعت لودینگ سایت نمیشود)
---------------------------------------------------------------------
دریافت کد : (کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب خود کپی کنید)

<center><iframe border="1" frameborder="1" width="470" height="300" name="linkbox" src="http://linking.blogsky.com"></iframe></center>

---------------------------------------------------------------------
سپس از طریق آدرس زیر لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
http://linking.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1
---------------------------------------------------------------------
با لینک باکس ما منتظر افزایش آمار خود باشید .

سلام جیگیلی.خوبی؟

من و خر؟ نه بابا.فقط در حد دوستی!نگران نباش.!!!.
منم اونو شوخی کردم٬ من ۱۷ بشم هم عالیــــــــــه!!!
تجربی عشق منه!!!
ما؟ واقعا چه فکری میکنی؟ نظرت چیه؟!
دوست دارم بهم نظرتو بگی راجع همونی که خودت میدونی.
مرسی که بهش گفتی عزیزم.جبران میکنم.
راستی! چه خبرا؟ قهر بودین؟ اگه آره٬آشتی کردین؟

بینم!
تو کوشی؟!

میگما چه خوبه که محرم یه ماهه...
تا یه ماه میتونی آپ نکنی!!!

واسه ما انقد وسطاش تعطیلی گذاشتن آدم حوصلش سر میره!
امروز تعطیلم
فرداهم
البته پس فردا به جاش دیفرانسیل دارم

سلام عزیزم.من آپم.
بدو بیا

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

parham 1388/11/06 ساعت 10:45 ب.ظ http://tbl.blogsky.com

سلام
وبلاگ شما در وبلاگ تبادل لینک من ثبت شد
لطفا برای برنده شدن کارت شارژ به این نکات توجه کنبد
در وبلاگ من 3 تبلیغ وجود دارد که شما در هر ماه 10 بار بیاین در وبلاگ من و روی سه بنر تبلیغی من کلیک کنید و 30 ثانیه آن را مشاهده کنید
لطف کنید این کا رو انجام بدهید تا من هم بتونم با پولی که ازین وبلاگ ها به دست آوردم برای شکوفایی وبلاگم خرج کنم
در آینده نزدیک و با کلیک های شما در هر ما تعداد کارت شارژ های هدیه رو به بالای 10 عدد می رسانم
با کلیک شما بر روی بنر تبلیغی (گزارشات کلیک های شما برای من فرستاده می شود
پس لطف کنید تا من هم به قولم جامع عمل بپوشانم
لینک من را در لینک دوستانتون ثبت کنید
من هم همین کا رو انجام دادم
شرط برنده شدن هدیه کلیک بر روی تبلیغ هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد