ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

نمی دونم.؟؟؟؟؟!!!!

دوباره سلام به دوستای خوبم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

بازم باید بگم ببخشید همش درس و مشق و اینا وقتمو پر کردنتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com خودتون که می دونین کارنامهتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com و نمره و اینا...تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

 

 

  ¤¤ بهترین تصاویر زیبا سازی،شکلکهای یاهو،کد موزیک ¤¤

 

 

 

روزی که بهم گفتی دوست دارم حرفتو باور نکردم فکر می کردم داری اذیتم می کنی اما بدها بهم فهموندی که شوخی نبود و واقعا دوستم داریتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com.از اون ماجرا نزدیک ۲ سال می گذره و من و تو باهم با عشقی که روز به روز بیشتر می شد بودیم اما نمی دونم چند وقته چی شده که تو ازم خیلی دوری اینقدر دور که بعضی وقتها احساس می کنم مثل یه ستاره که تو آسمون بی پهنا گم شده گم شدیتصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com.نمی دونم کجایی و چی کار می کنی واقعا نمی دونم دیگه نمی دونم باید به چی فکر کنم وقتی بهت گفتم چرا اینقدر دور شدی گفتی زود قضاوت نکن و وضعیت من و تو این چند وقت به سنج .... اما من وقتی به این قضیه فکر کردم دیدم تو حتی از منم وضعیتت بهتر بوده...!!!نمی دونم شاید کم کم خورشید عشق ما داره به پشت کوه های پهناور می ره .ساید زندگیه ما داره طی سرنوشت خودش می ره! نمی دونم چه اتفاقی افتاده اما این و می دونم که دوست دارم !  

 تو این واژ رو بارها و بارها بهم می گی اما دوست داشتن فقط به حرف نیست به عمل کردنه!!!خیلی دوست دارم که اشتباه کنم و اینا همه فکرهای پوچ من باشن اما تو حتی سعی نمی کنی همینم بهم نشون بدی ! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

نمی دونم واقعا نمی دونم  شاید منم باید این کارو کنم===>تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com.........!!!!!

نظرات 27 + ارسال نظر
رضا دیبا 1388/10/17 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.Greenware.Blogsky.com

سلام
اینکه همش شد نمیدونم.
نامه عاشقانه از خود در وکردی!
من در زندگی در مورد عشق فقط یک شعار دارم
زندگی بدون عشق یعنی یک تامبون بدون کش
به زندگیت بچسب حاجیه کربلایی سید صادات میرزا خانومی
موفق باشی
در ضمن من هم دو تا آپ کردم بیا یه سری بزن
اینقدرم نگو نمیدونم
بای بای

یه دوست با حال 1388/10/18 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام خوبی وبلاگ خوبی داری چند سالته برای اینک ببینم می تونم باهات حرف بزنم چی می کنی و کجایی هستی .فکر بد هم نکن ابدا. فضای وبلاگت خیلی تیره است برات بده

عاشقه بی همتا 1388/10/18 ساعت 12:38 ب.ظ

عزیزم دنیای عشق عجیب ترین و زیباترین دنیاست توش اتفاقاتی میوفته که اصلا نمی تونه پیش بینی کنی بسپرش دسته سر نوشت

سلام عزیزم.چقدر زیبا بود... انگار آدم وقتی با دلش می نویسه زیباتره...!!!
ساناز بدجور داغونم...خیلی بد!!!
انگار تموم دنیا رو سرم خراب شده.نباید جا بزنم اما دارم می زنم.من توان این نامردیو نداشتم...
اون خیلی آدمه کثیفیه!!!
نمیدونم چی بگم... برای حودم متاسفم.

ali mahrooz 1388/10/18 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرم فعلا بای

دریا 1388/10/18 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

اگر چه مستی عشقم خراب کرد ولی

اساس هستی من زان خراب آبادست

دلا منال ز بیداد و جور یار که یار

ترا نصیب همین کرده است و این دادست

دختری با دامن حریر 1388/10/18 ساعت 09:49 ب.ظ

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

رضا دیبا 1388/10/19 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.Greenware.Blogsky.com

سلامن علیکم و رحمت بچه برات الله
خسته نباشید
ها؟ ....
حال ایشونم خوبه، سلام دارن خدمت تون
با اجازه رفع زحمت می کنیم.
بای بای

فرید 1388/10/19 ساعت 01:53 ب.ظ http://farid71.blogsky.com

دیکته

بنویس بابا مثل هر شب نان ندارد

سارا به سین سفره مان ایمان ندارد

بعد از همان تصمیم کبری ابرها هم

یا سیل می بارد و یا باران ندارد

بابا انارو سیب و نان را می نویسد

حتی برای خواندنش دندان ندارد

انگار بابا همکلاس اولی هاست

هی می نویسد این ندارد آن ندارد

بنویس کی آن مرد در باران میاید

این انتظار خیسمان پایان ندارد

ایمان برادر گوش کن نقطه سر خط

بنویس بابا مثل هر شب نان ندارد

سلام سانازی!!خوفی؟ آپت قشنگ بود.
همیشه تو یه بازی عاشقی،برنده اونیکه تا آخرش وایسته و در جا و بیراهه نزنه!!منظورمو میفهمی.؟؟
به قول یکی که نیگه رنگین کمان پاداش کسانی است که تا آخرین لحظه زیر باران میمانند!!!
تو باید رنگین کمونیو که انتظارشو میکشی با هر چی سختی و درد داره تحمل کنی!!همین بارونه که به انتظار ما به رنگین کمون زیبا معنایی حقیقی و زیبا میبخش!!
تو باید این بارونو درک کنی و کنار بیای باش حتی اگه بباره و سردت بشه و سرما بخوریو .... و واست سختی بیاره....
بوس

سلام ساناز جونم!خوبی عزیزم؟
من هرچی فکر کردم و فکر میکنم می بینم هیچ پسری دیگه نمیتونه خودشو برام عزیز کنه! حتی همون فردی که بهت گفتم....اصلا نمیشه بهشون به چشم یه عشق یا یه کسی که دوسشون دارم نگاه کنم!!!
چقدر خوب شد که من با تو آشنا شدم خیلی اتفاقی!!!
دوست دارم عزیزم

به به
چه تغییراته خوشگلی
چه آهنگی!
راستی همه ی غیبتاتم موجه شد!

سلام.خوبی؟
منم خوشحالمواقعا؟ بابا ایول
KiSsSsSsSsSs yOoOoOoOOu!!!!
خواهش! منم اونو گذاشته بودم چون عین سرنوشت خودم بود.اما عوض کردم چون رو نروم بود دیگه.یاد گذشته ها....
این بهتره!
دوسش دارم

بــاکس سیـتـی 1388/10/21 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.box30t.ir

بــاکس سـی تـی با هیت بالا روزانه 10000 بازدید افتخار دارد لینک شما را ثبت نماید.
قبل ازارسال لینک حتما کدلینک باکس رادروبلاگ خود قراردهید.
درضمن باکس ما آماده تبادل بنر باتمامی وبلاگ ها و سایت ها میباشد.
بنرها به صورت تصادفی درصدها وبلاگ به نمایش درمی آیند.
پس هرچه زودتر به جمع ما بپیوندید ولینک خو را ثبت کنید.
منتظر حضور گرمتون هستیم.

مهدی 1388/10/22 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.mgh206.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری

به من هم سر بزن

مهدی 1388/10/23 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.mgh206.blogfa.com

جدا خوشحال شدم. وبلاگت هم توپه....
مرسی

منکه امتحانام الان(!) تموم شد
خلااااص!

سلام ساناز جون.خوبی؟!
اینم می خوام عوض کنم.خیلی زیادی دپه!!!
عزیزم از امتحانا چه خبر؟ ما که امروز خواستیم تقلب کنیم٬ هیچی حالا هیچ روزی هیچکس نمی بینه اد امروز که من خواستم برسونم مراقبه دید....دیگه واییییییی

مریم 1388/10/24 ساعت 12:50 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام خوبی؟
آپم عزیزم
یه سر بزن

استر 1388/10/25 ساعت 11:30 ب.ظ http://tavalode2bre.blogsky.com

salam doost aziz,jaleb bud.be rouzam o montazere huzure sabz o nazarate sazandeye shoma azizan

دیگه الان امتحانای همه تموم شده ها!

دارا 1388/11/01 ساعت 02:55 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام چطوری؟
بدو بیا که آپ تر از همیشه ام

[ بدون نام ] 1388/11/06 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
:)

دوباره برم؟؟؟
کجا؟
:)))


چه خبر؟؟؟
خوبی؟؟؟

من خوبم
میگذره
...
:)


چکارا می کنی؟؟؟


:)))


خوش باشی و سالم
:)

وبلاگت خیلی قشنگه و نوشته هات قشنگ تر امیدوارم به هرچی میخوای برسی

[ بدون نام ] 1388/11/08 ساعت 07:44 ب.ظ http://btl.blogsky.com

لطفا لینک من را با نام معرفی وبلاگ با جایزه در لینک دوستانتان ثبت کنید
من هم این کار را انجام دادم

سلام وبلاگ شما در وبلاگ معرفی وبلاگ ها ثبت شده
برای برنده شدن کارت شارژ ایرانسل
می بایست در ماه 10 بار به وبلاگم سر بزنید و و هذ بار بر روی حد اقل 3 تبلیغ آن کلیک کنید
شرط انتخاب بهترین وبلاگ
کلیک بر روی تبلیغ هاست
هر چی بیشتر = شانس بیشتر
اگر شما کم لطفی نکنید حتما در ماه بعد تعداد کارت شارژها را بیشتر می کنم

سعید 1388/11/10 ساعت 12:55 ق.ظ http://raheeshgh.blogsky.com

سلام ساناز
در مورد وبلاگت باید بگم که خیلی قشنگه ولی برای باز شدن کامل وبلاگ باید خیلی صبر کرد اگه بتونی قالب وبلاگت رو عوض کنی خیلی بهتره
رنگ متون هم تاریکه درست نمیشه خواند
منو ببخشید ولی میخواستم این مطالب زیبا در یک محیط بهتری دیده بشه

پویا 1388/11/13 ساعت 03:18 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

لینکمو تو سایتت ندیدم لینکت حذف شد

دارا 1388/11/14 ساعت 06:58 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام
ساناز اگه نظر چرت و پرتی از طرف من واست سند شد
بدون من نیستم یه سری در و داهاتی هند که میخوان وب منو خراب کنند
حالا اگه چیزی دیدی از طرف من نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد