ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

نامه وداع

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیپریروز ساعت ۱۰ در آخرین روز دی ماه سال ۸۸ من و تو برای همیشه از هم خداحافظی کردیم! 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیما دیگه ما نیستیم!تو رفتی دنباله کسی که برات بهترین باشه اما من دنبال کسی نیستم می خوام تنها باشم آزاد باشم می خوام اونقدر تنها باشم که تو تنهاییای خودم خودمو پیدا کنم!من ازت دلگیر نیستم برات آرزو می کنم تو زندگیت اونقدر موفق باشی که دیگه رنگ غم و نبینی ! بذار ازت تشکر کنم که رنگ عشق و بهم نشون دادی!!!  

تو این چند سال که باهم بودیم هردوی ما یه چیزایی و یاد گرفتیم و همه جا کمک همدیگه بودیم! 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسینمی دونم شاید واقعا این درست بود که دیگه من و تو برای هم نباشیم ! 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیبه هر صورت ازت ممنونم من تو این مدت خیلی چیزها ازت یاد گرفتم و اولین کسی هستی که با رفتنش ازش کینه به دل نگرفتم بلکه اون عشق و علاقمو نسبت بهش نگه داشتم !  

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیمن این جمله رو بهت بارها گفتم که تا جایی که می تونم دوست خواهم داشت و پای حرفمم هستم ! 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیاین بود از دفتر عشق من و تو که بلاخره بسته شد!نمی دونم شاید خیلی زود بسته شد شایدم خیلی دیر!به هر صورت امیدوارم بهترین زندگی رو در پیش داشته باشی!!!!

 
  

نظرات 37 + ارسال نظر

سلام ساناز جون..خوبی عزیزم؟!
قبل از اینکه اینجارو بخونم از خودت شنیدم...!
وقتی من به تو گفتم که همه چی تموم شده تو فکر نکنم زیاد ناراحت شدی چون به نفعم بود اما من خیلی ناراحت شدم...باور کن!
خبر بدیه!!! من همیشه فکر میکرم که شماها با هم میمونید...
عزیزم تو خیلی مقاومی...بهت تبریک میگم.

الهه 1388/11/02 ساعت 01:17 ب.ظ http://marhaba20.blogfa.com

کسب درآمد از اینترنت

ماهیانه800 هزار تومان

بدون نیاز به ایگولد و سایر بانکهای اینترنتی

واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران (سیبا – سپهر)

بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد – پی تی سی – وبمستر و حتی نرم افزارهای کسب درآمد

با روزانه 4-2 ساعت کار

برای اولین بار در اینترنت

درآمد ثابت ماهیانه به دست آورید

100% تضمینی

آموزش سه روش کسب درآمد مطمئن از اینترنت فقط با 3-2 ساعت کار در روز
تنها راه کسب درآمد برای کسانیکه می خواهند از صفر و با سرمایه کم (حتی بدون سرمایه) شروع کرده و به درآمد عالی برسند.
کسب درآمد واقعی از اینترنت اصول دارد نه اینکه هر کسی که وارد اینترنت شد بخواهد با کارکردن با یک یا چند تا سایت کسب درآمد (که همشون هم کلاهبردارن) پولدار شود اگه اینجوری بود الان باید همه ملت پولدار شده باشن ... بین شما دوستانی که در حال مطالعه این صفحه هستید آیا محض رضای خدا یک نفرتان تا به حال موفق شده 10 هزار تومان از اینترنت به دست آورد؟ !!! ... من که بعید می دونم !!!
من خودم شخصا شغل دیگری ندارم و برای کسب درآمد و امرار معاش ، فقط از همین سه روش استفاده می کنم و شغل دیگری ندارم پس مطمئن باشید که این سه روش واقعا درامد زا و قابل اطمینان هستند.
پس منتظر نمانید وهمین الان شما هم به جمع ثروتمندان اینترنتی بپیوندید.
اطلاعات بیشتر
www.marhaba20.blogfa.com

مخاطبتم اینارو میخونه؟!
(خب سوال شد واسم)

نه عزیزم
فکر نکنم~~!!!:(

OMID 1388/11/02 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

امیدوارم تو تنهایی بتونی خودت را پیدا کنی
پایان خیلی قشنگی بود

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ با امکانات جدید و متمایز و بسیار جالب و بدون تبلیغات در وبلاگ ها و با قالب های جدید و زیبا---همین امروز در قلم وبلاگ وبلاگ بزنید www.ghalamweblog.com

مریم 1388/11/03 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.yekdelebarani.blogsky.com

ساناز جونم
ازین خبر ناراحت شدم

حتما راه زیباتری پیش روت باز میشه

سعید 1388/11/03 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.bazarcheh2.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ با حال و قشنگی داری موفق باشی

مریم 1388/11/03 ساعت 08:34 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام خوبی؟
واقعا تموم شد همه چی
نمی دونم چی بگم....
اگه اینجوری دوست دارید که دیگه هیچی .....
در هر صورت امیدوارم دوتاییتون خوشبخت بشید

والا من دوست داشتم که این رابطه باشه اما....:(:(:(:(:(:( چون واقعا دوسش دارم اما خوب....

[ بدون نام ] 1388/11/03 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام

خوبی؟؟؟

آدم نامرد؟
دستت درد نکنه
بعد از یه ساعت توضیح...
:)))


چه خبر؟؟؟

مراقب خودت باش


:)

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

پویا 1388/11/04 ساعت 03:24 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

سلام

´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
••??••??تبیلغات موثر و درامد??••??••
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای.

منتظرم

سعید 1388/11/04 ساعت 06:44 ب.ظ http://raheeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم
از وبلاگت خیلی خوشم اومد
میتونی همین الان بیای بهم سر بزنی باهات کار دارم

شهریار 1388/11/04 ساعت 10:20 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

منم لینکت کردم

سعید 1388/11/05 ساعت 12:37 ب.ظ http://raheeshgh.blogsky.com

سلام ساناز
خواستم بگم وبلاگ خیلی زیبایی داری اگه دوست داشتی کدشو برام بفرست
من هیچ وقت به وبلاگی که سر میزنم مطالبشو کامل نمیخونم ولی مطالب شما کاملا گیرا بود

پرهام 1388/11/06 ساعت 03:45 ب.ظ http://btl.blogsky.com

اگر ادعای وبلاگتون را دارا هستید
همین الان برای من یک پیام موافقم رادر قسمت پیام ها بفرستید تا وبلاگتان را در اولین فرصت ثبت کنم و کارت شارژ هدیه بگیرید

یه دیقه بیا پیشم...

سعید 1388/11/08 ساعت 12:55 ق.ظ http://raheeshgh.blogsky.com

سلام ساناز جان
ساناز از نظر من بین 5 اسم زیبای ایرانیه
به این اسم علاقه زیادی دارم
از سایتی که معرفی کردی ممنون
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
یک لحظه طول می کشه تا از کسی خوشت بیاد , یک دقیقه طول می کشه تا یکی رو بپیچونی یک ساعت طول می کشه تا یکی رو دوست داشته باشی یک روز طول می کشه تا دلت برای یکی تنگ بشه یک هفته طول می کشه تا به یکی عادت کنی کمتر از یک ماه طول می کشه که عاشق یکی بشی اما یک عمر طول می کشه تا فراموشش کنی
از طرف یک دوست به ساناز

پویا 1388/11/08 ساعت 12:35 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

سلام خسته نباشید اومدم بگم که یک سری ادم نامرد دارن با ایمیل های ما پیام های سیاسی و منافقین رو پخش میکنن
رفیق خواستم بگم ایمیلتو از سایت بردار و کد ورودشو عوض کن خواستم بهت خبر بدم موفق باشی

دارا 1388/11/08 ساعت 09:59 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سر نمی زنی کجایی

[ بدون نام ] 1388/11/09 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام

خوبی؟؟؟

ببخش دیر میام نت

چه خبر؟
در چه حالی؟

نه بابا
تنها
...
تو چی گلم؟؟؟
احساست به خاطره اینکه دوستت رو از دست دادی


خوب من کم میام نت
راستش خیلی انگیزه ...ندارم

تو کی ها میای؟!


...


خوش باشی..
...

پویا 1388/11/09 ساعت 10:47 ق.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

قرار رو بر این گذاشتیم که هر روز به سایتهایی که با ما لینک دارن سر بزنیم و کلی جستجو کنیم ازشون
احوالی لزشون بپرسیم ببینیم رفقا در چه حالن خب رفقا چه خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر؟

راستی قسمت نظرات سنگین بالا میاد ماکه adsl نمیاد وای به حال دیال اپ

دارا 1388/11/09 ساعت 11:27 ق.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام
ببین اگه نامه های دیگه داری بذار
چون من دوباره شروع کردم به...
قوربون دستت

پویا 1388/11/09 ساعت 08:24 ب.ظ http://marketp.gigfa.com

به نام خدا
سلام دوست خوبم منوکه میشناسی پویا هستم میخواستم دعوت منو قبول کنین و قدم به دیده ما بذارید و ...
انجمن کسب درامد ایرانیان اففتاح گردید
امکانات این انجمن : انجمنهای کسب درامد ایرانی و خارجی ، انجمن فیلم و موسیقی ، انجمن ورزشی ، انجمن مدیریت ، انجمن خبر ساز و ... امکانات دیگر مقدم شما را گرامی میداریم
شما هم دعوتید ......

ممنون که منم دعوت کردین:X:X:X:X

ali mahrooz 1388/11/10 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

من منظورتونو نفهمیدم اگه بازم اومدی بهم بگو:)

دارا 1388/11/10 ساعت 01:34 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام
منظورم اینه که جدایی بده منم جدایی رو دوست دارم

سلام رفقا چه خبر خوبید؟
دیشب با کلی زحمت تونستم بالاخره مرکز دانلود رو درست کنم
اسمش فیوژن پارس هستش اسم شیکی مگه نه؟
اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارین عضو بشین دیگه ازین به بعد دانلود ها رو میخوایم اونجا به صورت ارشیو کامل بذاریم امکانات زیادی هم داره ،،فقط زود باشین که امروز کلی لینک واسه دانلود گذاشتم
همه موفق باشین منتظرم ها بای رفقا.

ممنون که بهم سر زدی عزیزم
قلب بزرگی داری قدرشو بدون

مهرداد 1388/11/12 ساعت 11:18 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ای بابا... این چیزی نیست که، این یکمش بود...
این دنیا و مردمش اینقدر نامرد شدن که حد نداره.

به نظر من تو زندگی باید فقط و فقط عاشق خدا شد، چون تنها کسیه که گفته دوست داره و سر حرفش مونده (چون تنها کسیه که تا آخرین لحظه زندگیت و تو هیچ شرایط و موقعیتی تنهات نمیزاره)

درضمن تازه اول راهی، این چیزا تو این جامعه ای که ما توشیم زیاده

سعید 1388/11/12 ساعت 05:43 ب.ظ http://raheeshgh.blogsky.com

سلام

من فقط نظرمو گفتم
وبلاگت اینطوری خیلی دیر بالا میاد

Iranish Video 1388/11/13 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.ivc.persianblog.ir

به برادرم رضا ... رو حتما ببینید ، ورژن جدید کلیپ پرشیا ، آخرین کار ایرانیش ، تا بعد

مرصاد 1388/11/16 ساعت 03:02 ق.ظ http://www.databox.blogsky.com

سلام دوست قدیمی وبلاگی.....خوبی؟دیگه به ما سرنمی زنی؟؟؟!!!!چقدر این پستت غمگین بود!!!!

[ بدون نام ] 1388/11/16 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام سانازی.سریع برو وبلاگه فرید!!!:((
باید براش دعا کنیم...

کامران 1388/11/18 ساعت 07:49 ب.ظ http://cinemafestival.blogsky.com

روستامان همیشه زیبا بود

مثل باغی ز گل شکوفا بود

چشمه هایش زلال و جاری بود

آسمانش پر از قناری بود

مردمانی صمیمی و ساده

سر به زیر و نجیب و افتاده

گلنساء پشت دار قالی بود

روستامان همین حوالی بود

گله اش را شبان صدا میزد

کدخدا توی ده عصا میزد

هر طرف باغ و سبزه و گل بود

نسترن و سرو و سنبل بود

میرسید از بلندی آبادی

محمد به خنده و شادی

نان داغ و پنیر وچایی بود

عمه و خاله و دایی بود

توی گوچه درخت ناری بود

زندگی مثل آب جاری بود

خبر آمد ده سیه پوش است

هر چراغی که بوده خاموش است

خبر آمد شغال ها شیرند

شیرها خسته و زمین گیرند

چشمه خشکیده رود جاری نیست

هیچکس عاشق قناری نیست

گلنساء رفته کدخدا مرده

دل قالی ز کفش آزرده

روستا از نشاط محروم است

محمد به حبس محکوم است

پسر کدخداخداشده است

از صف بنده ها جدا شده است

نه تنوری نه آتشی نه نانی

هر چه هست آفت و پریشانی

نان داغ و پنیر و چایی کو؟

عمه کو خاله کو دایی کو؟

زندگی در اینجا سخت است

مردم ما چقدر بدبخت است

دل خوش قیمتش گران شده است

فصل کوچ پرندگان شده است

امیر 1388/11/25 ساعت 12:33 ق.ظ http://mehrshad1365.persianblog.ir

چه کاری مهندس؟ باید انجام بدم؟

مژده مژده
وبلاگ برگزیده انتخاب شد
شاید شما برنده خوش شانس باشید
در ضمن من حدود 1 ماه هست وبلاگتون را معرفی و لینکتان را ثبت کردم
ولی شما لینک من را در لینک دوستان خود قرار ندادید

در صورت عدم قرار دادن لینک من با عنوان بهترین تبادل لینک با جایزه
لینک شما حذف خواهد شد.

اگر مایل هستید
به گروه مابیان و کسب درامد گروهی کنید
www.work2010.persianblog.ir

[ بدون نام ] 1388/12/03 ساعت 09:49 ب.ظ

من نرفتم ها
:)))
هستم
:)))

سلام

خوبی؟
در چه حالی؟


کجایی؟
نیستی..


شادمان باشی
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد