ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

تولدم

سلام به دوستای گلمبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبچه ها امروز روزه تولدمه ها  

 

یه جشن خیلی بزرگ گرفتم 

نگین جونم کجایییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دارا توهم توش هستیا........<خوده خودم> شما هم توش هستین اصلا چرا هی دونه دونه اسم می برم همه توش دعوتن....!!!!  

 بهاربیست                   www.bahar22.com بچه ها بزرگ شدم نمی دونم باید خوشحال باشم یا نه ....وقتی بچه بودم دعا می کردم به این سن برسم اما الان که به این سن رسیدم به نظرم زیاد فرقی نمی کنه از بعضی جهات خیلی خوبه چون درک و دید باز تز و بهتری نسبت به خیلی مسایل پیدا کردم اما همین دید باز خیلی جاها باعث ناراحتی آدم می شه...!!! 

حالا بیخیل یه امروزو باید خوش باشم 

حالا همه دستا بالا .......

دست.........

دست.......ببینم بدون کادو نیاینا............حالا همه دستا بالا....قرش بده

 .....زود باش دیگه.... چرا نشستین اِاِاِ.....  

 

خوب کیک کوش پس؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

 

تولدمه ها همه زود بیاین بهاربیست                   www.bahar22.comبهاربیست                   www.bahar22.com

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

دوباره اومدم

سلام به دوست های گلم 

ببخشید یه چند وقتی نبودم 

یه مشکلی برام پیش اومده بود 

خوبین شماها؟ 

دلم کلی برای همتون تنگ شده:X:X:X:X:X 

 

این دفعه با کلی آپ میام چوت کلی چیز دارم که براتون بگم  

پس فیلا