ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

زیبا اما کوتاه

امروز دیدمت 

اما از دور 

خیلی دور  

وقتی دیدمت به خودم گفتم چه زود فراموشم کرد  

چه زود از پیشم رفت 

چقدر  دلم برات تنگ شده  

 دلم برای دستای پر مهرت که هر وقت من و می دیدی اولین کاری که می کردی این بود که دستام و می گرفتی و یه بوسه بهشون می زدی 

دلم برای گیتار زدنت تنگ شده  وقتی گیتار می زدی و می خوندی غرق در دنیای عشق و احساس می شدی چقدر من از این همه احساس لذت می بردم 

دلم برای صدات تنگ شده .... یادته باهم آهنگ می خوندیم..... آهنگ هایی در وصف عشق که یکی از راه هایی بود که بهم نشون می دادیم که بهم علاقه داریم 

دلم برای حرف زدن باهات تنگ شده 

دلم برای بودن کنارت تنگ شده 

دلم برای حرفات تنگ شده 

برام عجیبه دوستی ما کوتاه بود اما خیلی خاطره های خوبی برام مونده 

یادته یه بار ازم پرسیدی که خوش تیپی یا نه من گفتم معمولیی  فرداش یک لباس خیلی شیک پوشیدی؟؟ 

 کاش اون روزها بار دیگه تکرار می شد

 

 

          ************************

 

 

 

من نمی گویم که خاموشم مکن 

من نمی گویم فراموشم مکن 

من نمی گویم که با من یار باش 

من نمی گویم مرا غم خوار باش 

من نمی گویم 

دگر گفتن بس است. 

گفتن و هیچ نشنفتن بس است. 

روزگارت شیرین باد 

شادباش دست کم یک شب فرهاد باش. 

آه! 

در شهر شما یاری نبود . 

قصه هایم را خریداری نبود.

 

 

نظرات 43 + ارسال نظر
amir 1389/05/16 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.pact.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
اگر مایل به تبادل لینک با ما باشید لینک ما را با عنوان
PACT
و با ادرس WWW.PACT.MIHANBLOG.COM
قرار دهید سپس به ما اطلاع دهید تا لینک شما هم در وبلاگ ما قرار داده شود.
منتظر حضور و جوابتون هستم.

amir 1389/05/16 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.pact.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
اگر مایل به تبادل لینک با ما باشید لینک ما را با عنوان
.::PACT::.

با حروف بزرگ و با ادرس
WWW.PACT.MIHANBLOG.COM
قرار دهید سپس به ما اطلاع دهید تا لینک شما هم در وبلاگ ما قرار داده شود.
منتظر حضور و جوابتون هستم.

اولین بار که با نوشته ات احساس غریبی پیدا کردم...اولین باره که واقعا بغض کردم از خوندن خاطراتت...ساناز نمیشه درک کرد...اما میشه فهمید!!
چه خاطرات شیرینی...
چه روزایی...
گاهی دلم میسوزه...... برای این احساس های کوتاه!!
داغووونم ساناز! داغووون
به هر بهانه ای بغض میکنم! با هر حرفی ناراحت میشم!
یکو میخوام تا منو واسه خودم بخواد نه سرکار گذاشتن!!
یکو میخوام تا بشه روش حساب کرد!
یکی که در آینده های دور شاید سایش بیاد...
تبریک میگم بهت! تو خیلی احساس داری
بر عکس من!

سوگند 1389/05/17 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.lovelylove.blogsky.com

آخ جووون من اولین نفرم که نظر میدم.
عالی بود ساناز جووون.
بازم آپ کردی خبرم کن.
خیلی حال کردم.

melika 1389/05/17 ساعت 05:00 ب.ظ http://love-u.blogsky.com

salam kheili ghashang bOod khosh behalet vaght dari tond tond up mikoni man 1 deghighe ham vahgt gir nemiaram.babye

دارا 1389/05/17 ساعت 06:58 ب.ظ http://happyguy.blogfa.com

سلام عزیز
چطور مطوری موتوری؟
مطلب زیبایی نوشتی!
گیتار میزنم ولی خواننده نیستم

من دارم میام ایران واسه 2 .3 هفته
سرعت اینترنت چطوریه؟
مراقب خودت باش
بای تا های

Manijeh 1389/05/17 ساعت 09:15 ب.ظ http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیران مسئول محترم:
همکار عزیز، وبلاگ با ارزش، از هر نظر در جهت خدمت به جامعه ایران ایجاد کرده اید در ضمن وبلاگ عشق من ایران با کدهای جدید آهنگ برای وبلاگ به روز گشته شده از توصیه های خوبتان جهت بهتر شدن وبلاگ در جهت اطلاع رسانی و خدمت به کشور عزیزمان ایران دریغ نورزید. باتشکر منیژه اسکوئی
[گل][گل][گل]

میفهمم عزیزم...از نوشته ات معلومه.
چرا باهاش حرف نمیزنی؟؟
ساناز تو دقیقا برعکس منی.....!!
نه من خوبم نه تو! من و تورو باید قاطی کنن تا یه آدم متعادل در بیاد ازمون که هم من بشه هم تو.
من بهم نریختم..دارم سعی میکنم بزنم به بیخیالی
آره...این سن همش احساسای کوتاه و زود گذره

وحید 1389/05/18 ساعت 04:11 ب.ظ http://lovelyvahid.blogfa.com

سلام.خوبی؟
من اصلا خوب نیستم.
فعلا

hamed 1389/05/18 ساعت 04:45 ب.ظ http://hamedhasanpour.blogfa.com

salam manam hamedam 19 sle az tehran hala to edame bede

مهری 1389/05/18 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام دوست عزیز
میدونستی وبت خیلی قشنگه ؟
از خوندن مطالبت لذت بردم .

مرسی عزیزم شما خیلی لطف داری خانومی

hami 1389/05/18 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.se7enmusic.com

سلام سایتت جالب اگر مایل بودی به منم سر بزن وبا اسم -- دانلود آهنگ های روز و جدید-- تو لینکات ثبت کن.سپاسگذارم.

حرف بزن تا خودت خالی شی...
تا یکم...
نمیدونم!!
اگه نمیخوای من که مجبورت نمیکنم اما اگه تو مقامی که میشد مجبورت کنم حتما مجبورت میکردم
(ببخشیدا اما...نمیدونم چرا اما وقتی یاد تو و اون میفتم...خیلی حسرت میخورم که چرا نشد و همین اذیتم میکنه)

گندم 1389/05/19 ساعت 07:30 ب.ظ http://daily-of-me.blogsky.com

سلاممممممم
نوشتتو خونم اما با بغض
قشنگ بود اما

hami 1389/05/19 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.se7enmusic.com

لینک شما ثبت شد

سلام
وبت خیلی آرامش بخشه
اما...
منو یادت نره یر بزن

sh 1389/05/19 ساعت 09:57 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

سلام
به صورت اتفاقی با شما آشنا شدم. اگر مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم یه سر به من بزنید.

سسساننننناززززز
این چه قالبیه گذذذاشتی؟؟؟
چقدر غمگینه!!
ساناز یا اینو عوضش میکنی یا دیگه نمیام وبت!!!
همین!

از خشم من بترس
ولی خدایییش عوضش کن!!
خیلی دپه! خیلی
آدمو داغوووون میکنه

sh 1389/05/20 ساعت 01:02 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

سلام
من شما رو با اسمی که نوشته بودید لینک کردم.
اگر مایل بودید با نام "مسیر فرعی" مرا لینک کنید.

الهی قربون اون دلت برم که گرفته
ساناز دیر شده؟!
با کسی...رفته؟!
مرسی که قالب رو عوض کردی...این خیلی زیباتره
الهی بمیرم برات...فکر نمیکردم هیچوقت اینجوری ببینمت

سلام. مطالب زیبا بود .اگه مایل به تبادل لینک هستی منو بانام عشق بارون لینک کن بعد بهم خبربده .پیش ماهم بیا

مهرداد 1389/05/20 ساعت 04:04 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

سلام
خداحافظ
اگر چیز تازه ای یافتی بر این دو بیافزای

m 1389/05/20 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.m12p.blogfa.com

دلم چون کودکی
دلگیر پارا برزمین می کوبد


که عمر خویش می خواهم.


...........................................]

آپم!

ساناز نگوو این حرفو...
ساناز نه من نه تو از آینده خبر نداریم.درسته؟!
فعلا کم بهش فکر کن.منم دیگه چیزی نمیگم
ولی تو با ارزش تر از اونیـــ

لیلی 1389/05/21 ساعت 12:46 ب.ظ http://kavire-teshne.blogsky.com

وبلاگ قشنگیه مخصوصا موزیکش.موفق باشی.پیش ما بیا

مونا 1389/05/21 ساعت 05:39 ب.ظ http://raghse-mah.blogfa.com

سلام وبت قشنگه اما نوشته هاشو سخت میشه خوند!

لیلی 1389/05/21 ساعت 06:59 ب.ظ http://kavire-teshne.blogsky.com

بازم اومدم میخام لینکت کنم با چه اسمی دوس داری عسیسم؟

لیلی 1389/05/21 ساعت 07:33 ب.ظ http://kavire-teshne.blogsky.com

لینک شدیمنو میتونی با اسم یه دنیا حرف نگفته لینک کنی.مرسیییی

چه قالب قشنگی ساناز...
خیلی نازه

shayan 1389/05/22 ساعت 11:04 ق.ظ

چقدر قشنگ نوشته بودی
عشق و خاطراتش آرام بخشه
پیشه منم بیا خانومی

سهیل 1389/05/22 ساعت 11:09 ق.ظ

هنوز هم

بی اجازه ات

لب هر ثانیه ی زندگی

نشسته ام

و سراغ آمدنت را

از ثانیه ها

دقیقه ها

ساعتها

هفته ها

ماهها

سالها

و

قرنها

می گیرم..


این وجوده من تو هر لحظه ی عشقمه

مهدی 1389/05/22 ساعت 11:12 ق.ظ

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر یادت نره

شیما 1389/05/22 ساعت 11:12 ق.ظ

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

صدف 1389/05/22 ساعت 11:13 ق.ظ

I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸

صدف 1389/05/22 ساعت 11:14 ق.ظ

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’..
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•..’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’ '

فرشته 1389/05/22 ساعت 03:55 ب.ظ http://2nd-chapter.blogsky.com/

به جز اینکه با اونی که میخوای نیستی چرا اینقدر ناراحتی و غم داری؟

[ بدون نام ] 1389/05/23 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام خدمت دوست عزیز.
بعد از مدت ها آپیدم.
بدو بیا که منتظرم.

سلام خدمت دوست عزیز.
بعد از مدت ها آپیدم.
بدو بیا که منتظرم.

نیلوفر 1389/05/23 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام
نوشته ی أخرت رو خوندم
نمی خوام بهت بگم بهش فکر نکن چون می دونم که نمی شه اما سعی کن جای خالی اونو با عشق دیگه ای پر کنی شاید از این حرف من ناراحت بشی اما منتظر کسی که منتظر تو نیست نباش.

عزیزم مرسی که پیشم اومدی
من از حرفت ناراحت نشدم تو راست می گی
اما من فراموشش کردم اما نمی دونم چرا وقتی دوباره دیدمش یادش افتادم بهتر بگم یاد خاطراتش افتادم
بازم بیا پیشم عزیزم

love-u 1389/05/24 ساعت 04:15 ب.ظ http://love-u.blogsky.com

___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$آپم زود بیا$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$منتظرم$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$آپم زود بیا$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$منتظرم$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$

پیمان 1389/05/24 ساعت 07:11 ب.ظ http://gameoftown.blogfa.com


سلام شمارمو میخوای

shervin 1389/05/24 ساعت 09:51 ب.ظ http://linkbox999.mihanblog.com

خیلی خوب بود راستی من یه لینک باکس دارم اگه خواستی بهت سفارشی لینک +1000بازدید میدم اگه خواستی خبرشو بهم بده.موفق باشی

[ بدون نام ] 1389/05/28 ساعت 08:02 ب.ظ

زیبا بود... امیدوارم تو زندگیت موفق و پیروز باشیوبه اونی که می خوای برسی
یه شعر جدید گفتم خوشحال می شم سر بزنی

سلام عزیزم
مرسی که اومدی پیشم اما شما نه اسمی نه آدرسی برام نذاشتی که بیام پیشت امیدوارم بازم بیای پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد