ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

بی تو

گوشهام 

دست های سردم 

جسم بی روحم 

قلب بی فروغم 

صدای بغض آلودم 

چشم های پر اشکم 

روح نا آرومم 

همه ی وجودم 

منتظرن  

منتظر تو 

تو که بیای و با صدات و کلمه های قشنگت بهترین موسیقی و آهنگ دنیارو بهم بدی 

با دستات دستهامو گرما ببخشی 

با عشقت قلبم و روشن کنی 

با بوسه هات جسمم و روح ببخشی 

با بودنت آرامش روحم و بهم بر گردونی 

با دستات اشکامو پاک کنی 

پس کوشی؟
چرا نمی شنوی حرفهامو؟ 

چرا نمی بینی روح بی قرارمو؟ 

چرا نمیای تا آروم شم؟؟
چرا سیلاب ناآرامی که با رفتنت تو وجودم به وجود اومده رو نمی بینی؟
من تورو می خوام 

من تورو باهمه وجودم می خوام

اما حیف که این دوست داشتن احساسی باطل شده است 

کاش زندگی شعر بود تا برایش یک دنیا شعر می سرودم تا با آهنگش در خلوت بی کسی هایش هیچ وقت تنها نماند کاش زندگی قصه بود تا برایش یک دنیا قصه می خواندم تا همسفر با ماهی های آزاد همیشه اقیانوس خوشبختی را پیدا کند 

کاش زندگی به سادگی یک لبخند بود تا همیشه روی لبهایش نقش می بستم 

کاش زندگی فقط با تو بودن بود تا برای همیشه پیشت می موندم 

چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن و عشق و دنیای تو نرسیدن  

ای کاش می دانستی بودن تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست.

نظرات 43 + ارسال نظر

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سلام دوست خوبم....وبلاگ محشری داری....

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\مایل هستی تبادل لینک کنیم؟؟!! \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ

خوشحال میشم یکی از دوستای خوبم بشی....اگه خواستی لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم....
راستی آپ هم کردم....

.
..
.
.
.
.
.
..

sh 1389/06/03 ساعت 01:28 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

من سکوت خویش را گم کرده ام
لاجرم در این هیاهو گم شدم
من که حود افسانه می پرداختم
عاقبت افسانه مردم شدم!

ای سکوت ای مادر فریادها
ساز من از تو پرآوازه بود
تا در آغوش تو راهی داشتم
چون شراب کهنه شعرم تازه بود.

در پناهت برگ و بار من شکفت
تو مرا بردی به شهر یادها
من ندیدم خوش تر از جادوی تو
ای سکوت ای مادر فریادها!

گم شدم در این هیاهو گم شدم
تو کجایی تا بگیری داد من؟
گر سکوت خویش را می داشتم
زندگی پر بود از فریاد من!

ممنون که خبرم کردی

منتظر آپ بعدی هستم.

جعفر 1389/06/03 ساعت 03:10 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/

درود
خوبین وبتون خیلی باحال و زیباست
موفق باشید
زندگی به کامتان باد

دردم از یار است و درمان نیز هم دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند که حافظ عاشق است و آصف ملک سلیمان نیز هم

حافظ
به عمری یک نفس با ماچو بنشینند بنشانند

اگه دوست دارید.
تبادل لینک کنیم
بدرود

ساناز..یادته اون روزا رو؟! که داغون بودم.
یادته چقدر کمکم کردی؟! یادته بهم میگفتی دختر باید غرور داشته باشه؟ یادته چقدر آرومم میکردی؟!
ساناز چی شدی خودت؟!
چرا انقدر داغون شدی؟!
کو اون سانازی که وبلاگش رنگی بود و شاد؟!
کجا رفت؟! رفت پای یه حس؟!
ساناز خودت خواستی تموم شه..دوروغ میگم؟
مگه تو نبودی که میگفتی باید منتظر باشیم تا روزیکه بیاد و اونیکه میخوایم رو پیدا کنیم...یادته؟
ساناز حالا من چیکار کنم؟؟
بخدا احساسه بدیه که کمکی که بهم کردیو نمیتونم جبران کنم چون عقل و صبر تورو ندارم
بیخیاله این حرفا..به قول یه بنده خدایی چه داستانی بافتم!!
ساناز جونم.هنوزم میگم که برو پیشش.حتی در حده یه سلام!! همین
اینجوری دلتنگیت آرومتر میشه

دریا 1389/06/03 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

کاش زندگی فقط با تو بودن بود تا برای همیشه پیشت می موندم


سلام
زیبا نوشتی
ببخش که دیر اومدم
عالی بود گلم
موفق باشی

دریا 1389/06/03 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام دوست خوبم

.::ساز دل دریا::. با غزلی از حافظ شیرازی بروز شد.

منتظر حضور نظرهای شما دوست خوبم هستم.

موفق باشی

دریا 1389/06/03 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام سلام سلام
دیر اومدم شرمنده
از خجالت دارم آب میشم
آخه کامپیوترم خراب شده بود
عالی نوشتی
شاد باشی

melika 1389/06/03 ساعت 11:05 ب.ظ http://love-u.blogsky.com

akhey che eghsholane kheili naz bOod :X

لیلی 1389/06/03 ساعت 11:31 ب.ظ http://kavire-teshne.blogsky.com

چقدررررررررررر قشنگ بود

sh 1389/06/04 ساعت 01:01 ق.ظ http://takeadetour.blogsky.com

´´´´´´´´´´´¶.
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´....´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´.....´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´¶´.´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶در ساغر ما گل شرابی نشکفت
در این شب تیره، ماهتابی نشکفت
گفتم به ستاره: خانه صبح کجاست؟
افسوس که بر لبش جوابی نشکفت.............فریدون مشیری

GOld 1389/06/04 ساعت 01:54 ق.ظ

سلامی دوباره ...
بعد از مدتها (فک کنم یه سال) به وبلاگ شما دوباره سر زدم کیف کردم همچنان عالی وری گود ...

good luck
id yahoo:aking1371

مهدی 1389/06/04 ساعت 03:53 ب.ظ http://eshghbaroon.blogfa.com

سلام عزیزم .ممنون که اومدی بازم بیا

دریا 1389/06/04 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

یک قلب می‌تواند حقیقت را بشناسد

و

یک زندگی می‌تواند تفاوت را بوجود آورد.

................................................

سلام دوست گلم

وب بروز شد... منتظر حضور پر مهرتون هستم.

شاد باشی

مهدی 1389/06/04 ساعت 10:23 ب.ظ http://eshghbaroon.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که اومدی

خیلی قشنگ بود.منو برد به اون روزا که منتظر کسی بودم که رفته بود.حیف که انظارم بیهوده بود
ممنونم بهم سرزدی

دریا 1389/06/05 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

لحظه وداع ما اون روز تماشایی بود...

تو سکوت هر دو فریاد بی فردایی بود...

.......................................................

سلام دوست گلم.

آپ کردم... خوشحال میشم بیای.

شاد باشی.

ببین ساناز چقدر آهنگ وبت نازه...این برای توئه!!
ساناز بپذیرش!! تو از آینده خبر نداری...
چجوری هرروز میبینیش؟
ساناز..گاهی آدم باید تسلیم شه!! اما تو زودتر از موعودش تسلیم شدی...نه تسلیم اون...تسلیم جدایی
اونم حال تورو داره...
من همیشه میام!!
اما داره فاصله میفته.. ساناز داری از همه دور میشی...
ساناز..یکم به خودت بیا!! دریابش ساناز..
بذار صدای قلبت دوباره بیاد..
بذار بازم روت حساب کنم..
ساناز.تو میتونی بخدا

سلام عزیزم
مرسی که بهم سر زدی
من هم شمارو با اسم وبلاگت و خودت لینک کردم شما هم همین کارو بکن

m 1389/06/05 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.m12p.blogfa.com

....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

aseman 1389/06/06 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.aseman-asa.blogsky.com

منم غمی گریخته از دیار وحشی عشق

سلام دوست خوبم زیبا بود فقط کمی برای یه مطلب تاثیر گذار ساده بو البته نه اینکه تاثیر گذار نبود بسیار دلنشین بود تبریک میگم.

تقدیم با احترام:

از خاک بینوایی دل زیستن بیاموخت

وزروح آستانی می ریختن بیاموخت


از شادیو شعف هم دستی به آب دارد

از بادسرکش مست گل ریختن بیاموخت


پرداخت نعمتی رانامش به مهر آمیخت

از سایه درختی دل سوختن بیاموخت

از شب سکوت رنجش،گرگینه وار نالید
وز ناله عمیقی،حسرت کشیدن آموخت

از اشک بسته بر لب،خشکیدگی به تر کرد

وزدردسرددوری آزردگی بیاموخت

از ماه سرد آبی افسانه ها بنا کرد

از بس خودش شکستندتک زیستن بیاموخت

از عشق وهم دلی هم یک آه سرد آموخت

وز شاخه های درهم ترسوختن بیاموخت


دل واژه عجیبیست درسوختن،شکستن

وز طاقت دلم خاک،شرمندگی بیاموخت


asa

.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*.......دوست جونم....*I♥U*..
...*I♥U*......راستی آپم.....*I♥U*...
......*I♥U*....سه سوت....*I♥U*......
........*I♥U*خودتو برسون*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*.................

abbas 1389/06/07 ساعت 07:59 ب.ظ http://silenceofnight.blogfa.com

سلام :
خیلی تصادفی باهاتون آشنا شدم.
داشتم نظرات یک وبلاگ دیگه را میخوندم که شکل یک پروانه که با علائم نوشتاری درست شده بود نظرم جلب کرد گفتم طرف باید خیلی هنرمند باشد .
با خودم گفتم برم یک سری به وبلاگش بزنم وقتی اومدم حیرت زده شدم
با خودم گفتم باید حتما لینکش کنم ( البته با اجازتون)
اگه خواستی یک سری هم به وبلاگ من بزن البته به پای وبلاگ شما نمیرسه
همه چی داره

شک نکن که خبری بشه اول به تو میگم!!
نه مخاطبش اون جمله ی پاییینش بود!!
ساناز بی رحمی نکن... یکم بهش فرصت بده.یعنی به هردوتون.برو جولو...کم نیار

aseman 1389/06/08 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.aseman-asa.blogsky.com

منم غمی گریخته از دیار وحشی عشق

سلام ساناز جان ممنونم که یادی از وجود خسته ام کردی امیدوارم همین طور که از پیغامت پیداس همیشه انقدر شاد وسرزنده باشی ولی ای کاش منو بیشتر از این خورسند میکردی ونظری در مورد تکه های غمگین وجودم میدادی گرچه ملالی نیست حتما قابل نبودم در کل به سایبان مهرت میبالم که تونستم لحظه ای زیرش طعم انسنیت رو بچشم وامیدوارم به حق عشق لحظه ای بدور از لبخند نباشی .

دوستی چو شمع زجانم دریغ نیست
سرگرم دوستانمو با خویش دشمنم
(استادرهی معیری)

asa

گمگشته 1389/06/08 ساعت 12:39 ق.ظ http://baran_1.mihanblog.com

همه وجودم منتظرن
منتظر تو!!
چرا نمیای؟؟؟
آپم

نـــ گـــ یـــ ن 1389/06/08 ساعت 01:15 ق.ظ

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

دارا 1389/06/08 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام
چطوری؟
ببخشید مدتیه که نیستم
آخه اومدم ایران
اینجا هم از اینترنت خبری نیست
منم الان تو کافی نت هستم
چه خبرا
راستی تو توی کدوم شهری؟
بذار برگردم کراچی همه چیز رو واست تعریف میکنم
بای تا های گلم

مهرداد 1389/06/08 ساعت 07:25 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

وقتی نبودنش عادت نشه و هستیش طلب هر لحظت باشه٬ گرمای یادش میشه سیلابی از زیبایی تو پیچش دل و اوج دلتنگی...

ساناز بخدا قصدم این نبود که تو جشن گریت بگیره.. ساناز تو داری داغون میشی. داری میشکنی خودت رو !! دارم میبینم اینو...
یادته چقدر سرد بودیم اون اولا با همدیگه؟!
تو هیچوقت غریب و تنها نبودی..
چه روزایی رو ما به سرعت میگذروندیم و از نگذشتنشون شکایت میکردیم.
ساناز یادته بهم میگفتی منتظر باش تو اونیکه میخوای پیدا شه؟! پس تو چرا کم طاقت شدی؟!
اگه با کسه دیگه ای هست.. ولش کن.بیخیالش!!
شاید میخواد تو برگردی و میخواد اذیتت کنه...
شاید خدا گرفتتش ازت تا با دست پرتر برگرده پیشت !! شاید اگه میموند بدترش میشد و تو میشکستی...
ساناز توروخدا فرصت زندگی رو از خودت نگیر!!
ساناز خیلی دلم برات تنگ شده.
خیلی دوست دارم.خیلی زیاد

aseman 1389/06/09 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.aseman-asa.blogsky.com

منم غمی گریخته از دیار وحشی عشق

سلام ساناز جان ممنونم که یادی از تکه های خسته قلبم کردی من رنجهای سرد دودمانی هستم به نام عشق که یک شب باد آن را با خود برد
مجددا ممنونم که به من سر زدی .

asa

aseman 1389/06/09 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.aseman-asa.blogsky.com

منم غمی گریخته از دیار وحشی عشق

سلام خوبی؟

من لینکت کردم اگه دوس داری منو لینک کن به نام وبلاگم.

asa

نـــ گـــ یـــ ن 1389/06/10 ساعت 11:09 ق.ظ

ساناز ؟؟ چرا وبت اینجوری شده؟! همش یه سری حروف مسخرست
حتما رسیدگی کن !!
من نگفتم بشو ساناز قبلی !! خودتم میدونی که نمیشه !! اما خواستم که خودت باشی !! تو الان عاشق شدی !! عاشق یکی که راه های برگشتش رو بسته !! خودتم که هیچی نمیگی بهش !!
سانازم ٬ عزیزم ٬ نکنه خودتو ببازی ها !! اگه تو تلخ میشی منم تلخ میشم!! شک نکن.
ساناز امسال برای تو خیلی مهمه. به نظر من بچسب به درسات !! بیخیالش !! هرکار میخواد بذار بکنه. بالاخره یه روز خسته میشه.بالاخره یه روز قدر تو و احساست رو میدووونه...
+ من کمکی نمیکنم !! حرفای من به پای حرفای شیرین تو نمیرسه !!
+ دوست دارم بسی

رها 1389/06/10 ساعت 03:20 ب.ظ http://ghalbesadeyeman.oersianblog.ir

متن زیبا و غمگینی بود

عباس 1389/06/10 ساعت 03:35 ب.ظ http://silenceofnight.blogfa.com

سلام ...
امدوارم بهتر باشید .

به وبلاگ من هم سری بزنید امیدوارم خوشتون بیاد.
داشتم تو وبلاگ ها میگشتم تو نظرات وبلاگ دختری با دامن حریر نوشته بودید که میخواهید دوباره سرحال بشید خوشحال شدم .
من برای شما یک پست فرستادم البته جسارت کردم امیدوارم ناراحت نشده باشید ...
در سکوت شب بهترین کار راز ونیاز با خداست و کاری که منو آروم میکنه امید وارم برای شما هم همین طور باشه .

میدونم میتونی !! اما فکر کنم که سخت باشه !!
نمیدونم... من که جای ساناز نیستم !!
تو خیلی خوبه که جولوی احساست رو میتونی بگیری. اما من نهخیلی بده...
منم میخوام درس بخووونم

عباس 1389/06/11 ساعت 12:27 ق.ظ http://hppt://silenceofnight.blogfa.com

سلام :
کاری نداریم دیگه روز تعطیله و برنامه ها تلویزیون هم که چرتن .
گفتیم بیاییم هم سلامی عرض کنیم و هم بگیم بابا یک دستی به سر و وبلاگتون بکشید .
متوجه شدم امسال مثل اینکه کنکوری هستید
من هم پارسال این تجربه راداشتم (کنکور)
البته سال خوبی بود . من رشتم تجربی هست اگر کمکی خواستید در خدمتیم

آویشن 1389/06/11 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.dittany.blogsky.com

سلام
وبلاگت عالی
به کلبه ما هم یه سری بزن خوشحال میشم
چشم انتظارت هستم
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم dittany بلینک با نظر تو وبلاگم خبرم کن با چه نامی لینکت کنم.مرسی
کارت عالیه ادامه بده
موفق باشی

رها 1389/06/11 ساعت 03:54 ق.ظ http://ghalbesadeyeman.oersianblog.ir

سلام عزیزم
ممنون بابت حظورت و ممنون بابت کامنتی که مهمونم کردی

سلام
بازم سرزدم
خوبی؟
راستی روز ۲۸شهریور سالگرد فوت وبلاگ نویس جوان فروزان امامیه.احتمال زیاد با بچه های وبلاگ جمع میشیم میریم بهشت زهرا بهش سرمیزنیم.
میای؟

سانازی یه نظر دادم !! بعد فرستادم صفحم پرید.
دوباره میزنم برات. الان باید برم دکتر !!
ببخشید عزیزم


یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم


مصی 1389/07/01 ساعت 11:16 ب.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com/

سلام مرسی عزیزم
بازم بیا بهم سر بزن
راستی کلی با مطلبت حال کردم

کاوه 1389/08/17 ساعت 05:14 ب.ظ http://persianskp.mihanblog.com

به به به بابا ترکوندیا
خوفی؟
ساناز منم خوفم
به قول گیلکا
تی بلا میسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد