ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

من و دلتنگی

سلام به دوستای گلم 

خوبید؟
دلم واسه همتون تنگ شده 

بلاخره اومدم 

اما دیره می دونم 

دلم خیلی پر 

تو این چند وقت اتفاقات زیادی واسم افتاده 

بعضی وقت ها فکر می کنم چرا من باید این همه چیز و ببینم و دم نزنم؟ 

چرا منم نباید مثل هم سن وسالای خودم باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی دونم چی کار کنم؟ 

خیلی خسته ام 

خیلی خیلی 

کسی هم نیست که باهاش حرف بزنم   

کسی که همدمم بود دیگه نیست 

راستی تو کجایی؟
نمی دونم چی بگم!!!!!!! 

از تنهاییام بگم ؟ 

از غم و غصه هام؟ 

از شادی های محدودی که دارم؟
از دنیای بی وفا؟ 

از کجا بگم؟
اصلا از کجا شروع کنم؟
نمی دونم!! 

واقعا نمی دونم مغزم اصلا کار نمی کنه!!!! 

 

 

 

تورابه دادگاه خواهندکشید ...
شاید به حبس ابد محکوم شوی .
جزییات جنایتت مشخص نیست اما اثر انگشتت رابرروی قلبی شکسته یافته اند