ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

غرور

غرور  

هم واژه ی سنگینه هم مفهوم عمیقی داره 

 

می دونین وقتی داستان کسایی که باهم دوستن و بشنویم معمولا دوستی هاشون از این ۳ روش شروع شده: 

۱. هر دو از هم خوششون اومده 

۲.پسره از دختره خوشش اومده و سعی کرده که دختررو بدست بیاره 

۳.خترهاز پسره خوشش اومده و سعی کرده پسررو بدست بیاره 

 

روش ۲و۳ معمولا با شکستن غرور همراه کاری که من هیچ و قت نمی تونم انجام بدم!!! 

می دونین خیلی سخته کسی که احساس بکنی قلباً دوستش داری و ببینی و بدونی که مال تو نیست.خیلی سخته که همش با سیاست باشی که از رازه دلت باخبر نشه و لبخند های مصنوعی بزنی که مثلا نفهمه چه غوغایی توی دل داره می گذره!!
 

 

عزیزم این جمله ای که از باره اولی که دیدمت می خواستم بهت بگم اما این غروره لعنتی اجازه نمی ده 

 

دوستت دارم 

 

 

 

((دوستای عزیزم من ممکنه یه مدتی نت نیام اما از همتون خواهش می کنم این کلبه ی من و تنها نذارین))