ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

نمی دونم.؟؟؟؟؟!!!!

دوباره سلام به دوستای خوبم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

بازم باید بگم ببخشید همش درس و مشق و اینا وقتمو پر کردنتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com خودتون که می دونین کارنامهتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com و نمره و اینا...تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

 

 

  ¤¤ بهترین تصاویر زیبا سازی،شکلکهای یاهو،کد موزیک ¤¤

 

 

 

روزی که بهم گفتی دوست دارم حرفتو باور نکردم فکر می کردم داری اذیتم می کنی اما بدها بهم فهموندی که شوخی نبود و واقعا دوستم داریتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com.از اون ماجرا نزدیک ۲ سال می گذره و من و تو باهم با عشقی که روز به روز بیشتر می شد بودیم اما نمی دونم چند وقته چی شده که تو ازم خیلی دوری اینقدر دور که بعضی وقتها احساس می کنم مثل یه ستاره که تو آسمون بی پهنا گم شده گم شدیتصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com.نمی دونم کجایی و چی کار می کنی واقعا نمی دونم دیگه نمی دونم باید به چی فکر کنم وقتی بهت گفتم چرا اینقدر دور شدی گفتی زود قضاوت نکن و وضعیت من و تو این چند وقت به سنج .... اما من وقتی به این قضیه فکر کردم دیدم تو حتی از منم وضعیتت بهتر بوده...!!!نمی دونم شاید کم کم خورشید عشق ما داره به پشت کوه های پهناور می ره .ساید زندگیه ما داره طی سرنوشت خودش می ره! نمی دونم چه اتفاقی افتاده اما این و می دونم که دوست دارم !  

 تو این واژ رو بارها و بارها بهم می گی اما دوست داشتن فقط به حرف نیست به عمل کردنه!!!خیلی دوست دارم که اشتباه کنم و اینا همه فکرهای پوچ من باشن اما تو حتی سعی نمی کنی همینم بهم نشون بدی ! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

نمی دونم واقعا نمی دونم  شاید منم باید این کارو کنم===>تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com.........!!!!!

من و تو

توی این سال ها که من و تو باهم بودیم چیزهای زیادی رو باهم تجربه کردیم هردومون به نحوی تغییر کردیم و فکر و تفکرمون عوض شده همه ی اینا خیلی خوبه!اما عشق و علاقه هیچ وقت نباید رنگ خودشو ببازه!تو همیشه مدعی به این هستی که دوستم داری اما به نظر خودت این که یک هفته ی تمام ازم بی خبر باشی نشانه ی عشقه؟نه عزیزم اینا معنیه عشق نیستن !عشق اینکه علاوه بر شادی ها در کنار سختی ها هم پیش کسی بودن و تا پای جون براش وقت و ارزش گذاشتن تو ممکنه تو شادیا پیشم باشی اما تو سختی ها نه!کو اون کسی که می گفت دوست دارم؟کو اون کسی که می گفت تا همیشه و همجا باهاتم؟کو اون کسی که اون نامه ی قشنگ و با احساس و تو تیر برام نوشت؟!اینا مگه تو نبودن؟!هان؟اما حالا وقته همه کارو و همه کس و داری بجز من!نه عزیزم تو عوض شدی منم کم طاقت شدم دیگه نمی تونم ببینم که روز به روز داری ازم دور تر می شی نمی تونم هر روز کسی که با جون و دل دوسش دارم جلوی چشمام ازم بگیرن واقعا نمی تونم ~دیگه توانشو ندارم !! 

 

 

 

 

 محرم و به همه ی شما یارانه اما حسین‌(ع) تسلیت می گم