ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

در هم....

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگچقدر حرف دل رو زدن سخته.... 

همیشه به خودم میگم نه نگو شاید ناراحت بشه..... 

همیشه تو دلم حرفامو نگه می دارم و بعضی وقت ها می نویسم ....خیلی جالبه که موقع نوشتن هم انگار با یکی رودربایسی دارم...نمی دونم چرا نمی تونم بگم چمه....خیلی کلافم.....نه حوصله خودمو دارم نه اطرافیانم..... 

چقدر خوبه آدم یجا یا یکی رو داشته باشه که باهاش حرف بزنه اما من با هرکی حرف زدم رفت....نمی دونم چرا....تنها کسی که میشه باهاش حرف زد خداس......گاهی وقت ها پیشش گلگی می کنم...گاهی ازش تشکر می کنم.... 

 

اه حتی اینجاهم که ماله خودمه با نمی تونم حرف بزنم.... 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگاون که بعد از ۲ سال تازه شناختمش.... 

اما خودمو چی؟ 

بعضی وقت ها احساس میکنم که دیگه خودمم نمی شناسم... 

انقدر دیگران واسم نقش بازی کردن منم شدم مثله اونا.....شدم یه بازیگره ماهر.....نمی دونم....متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 
خدایـــا ؛
ایـن روزهــا حرفهـــایم بوی ناشـــکری می دهنــد ...

امـــا تـــو...

بـه حســـاب تنهــایی و درد دل بگـــذار...!
(منبع‌:forum.iranvij.ir) 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نظرات 3 + ارسال نظر

بیا پیشم اپم
http://apair-canary.blogsky.com/
در هر دو وبلاگ هستم

sani 1391/06/16 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

dele manam bad gerefteeee

beach 1391/06/17 ساعت 07:17 ب.ظ http://l0e0r.blogsky.com

سلام گلم وبت خیییییییییییییییییییلی خوشگل بود. باورکن جدی میگم راستی با اجازه من لینکت میکنم تا دوستام وب خوشگلت رو ببینن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد