ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

!!!

 

 

 

 

عشق از عزل است و تا ابد خواهد بود 


جوینده عشق بی عدد خواهد بود 

 


 


فردا که قیامت آشکارا گردد 


هر دل که نه عاشق است رد خواهد بود  

 

 

قلب پر از سکوتم دلتنگ از این جدایی 


بی تو ببین چه سرده تابستون تنهایی

 
نظرات 15 + ارسال نظر
مانی 1388/05/27 ساعت 11:27 ق.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام خواب دلم هوسشو کرده هوس ی عشق باحال و ابدی..............

امیررضا 1388/05/27 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام...

خوبین؟

خیلی قشنگ می نویسن

موفق باشین

آیسان 1388/05/27 ساعت 03:47 ب.ظ

دنیای عاشقی قشنگه به شرطی که هر ۲ عاشق باشن

هیوا جون 1388/05/27 ساعت 06:00 ب.ظ

آره بدیه عشق همینه که همیشه خواهد بود

آرمان 1388/05/27 ساعت 08:33 ب.ظ

قشنگ بود موفق باشی اگه موافغق باشی تبادل لینک کنیم باهم

ادریس 1388/05/27 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام ممنون موفق باشی

سلام
بسیار عالی

سلام دوست جون خودم! خوبی عزیزم؟ آپ نو مبارک!
منو یادت نره ها!!! راستش به حرفات خیلی فکر کردم!!!

دردونه 1388/05/29 ساعت 12:21 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام . وبلاگت قشنگه . مطالبش هم خوندنی !

می دونی من دنیا رو چه رنگی می بینم؟ دنیا هم رنگ غم داره هم رنگ شادی و هم بی رنگی! دنیا مخلوطی ار این رنگهاست! بهتره که زیاد رنگ غم رو بهش نزنیم و از بی رنگی و شادی بیشتر استفاده کنیم.

امیدوارم دنیات شاد و رنگی باشه . خوش باشی .

مسیحا 1388/05/30 ساعت 02:44 ب.ظ http://mlosak.blogsky.com

سلام میتونم این مطلب در مورد عشق بزنم تو وبلاگ و بعد نظر خودم که کاملا برخلاف این شعر هست بنویسم یه جور کل انداختن با عشق هست اجازه دارم؟

خیلی وبلاگ جالبی دارین خوشم امد اما چیکار کنم از عشق باوری ندارم و حس من اینه که دوست داشتن وجود داره اما عشق مال افسانه ها هست البته شاید من کاملا در اشتباه باشم اما ادمی که به چیزی رو بیاره هرچی هم سعی بر اینکه در اشتباه هست گام برداری باز بر اعقاید خودش استوار هست

شکست عشقی 1388/06/10 ساعت 09:19 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم.وب جالب وپر محتوای داری.ممنون می شم یه سری هم به من بزنی.
در ظمن دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم.شما هم منو با اسم شکست عشقی لینک کنید.
موفق باشید.

سلام ساناز خوب

امیدوارم خوش سرحال باشید
من همان(کهنه معلم ارومیه)هستم
سلیقه نوشتنت به دلم نشست
با ارزو توفیق شما کهنه معلم ارومیه

کورش 1388/06/17 ساعت 02:46 ب.ظ http://korosh2.blogsky.com

سلام سر این قهریم اون فکر می کنه من دوست دختر دیگه ای هم دارم اگه بدونی چقدر نارحتم

کورش 1388/06/17 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام چیه از دستمم خیلی نارحتی ...باور کن منظوری نداشتم به هر کی که ایمان داری

کورش 1388/06/18 ساعت 01:01 ب.ظ

اب بارولت کردم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد